Aviseringar
Rensa alla

Hur skickar du iväg dina inlägg?


måste också prova


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Shit jag trodde att du körde kortkommando, du verkar som en sådan person. Det känns lite om att jag är lite ensam om detta... pinsamt 🙁

Framöver tänker jag göra!!! Cool


   
SvaraCitera

tab-enter, skulle föredra att använda tangentbordet till allting, men dessvärre har jag inte hittat praktiska lösningar för allt än.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Framöver tänker jag göra!!! Cool

dazed:
måste också prova

Järnis:
gjorde d nu

Edinburgh:

Skrev oftast, inte alltid. Kör tab enter förstås, vem har tid att använda musen egentligen

l33t


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one:
tab-enter, skulle föredra att använda tangentbordet till allting, men dessvärre har jag inte hittat praktiska lösningar för allt än.

Det går ju i praktiken men det är ju synnerligen opraktisk, kortkommandon i all ära


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

l33t

Detta känns revolutionerande


   
SvaraCitera

Kommer ta tid att vänja sig 


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

l33t

Ganska Cool har som mål att gå en hel arbetsdag utan att använda musen. Är snart där! Ganska få saker kvar att lösa 


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Det går ju i praktiken men det är ju synnerligen opraktisk, kortkommandon i all ära

vill skriva en helt textbaserad um-klient, skulle vara bättre. en som inte har stöd för mus.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Detta känns revolutionerande

Ja, faktiskt. Jag kom på det typ förra veckan, det är ju mer eller mindre självklart vid närmare eftertanke. Man använder ju tab till det mesta, t.ex. när man ska fylla i formulär, så varför skulle det inte funka med detta liksom?

Känner mig lite som en pionjär inom forumanvändandet nu Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one:

vill skriva en helt textbaserad um-klient, skulle vara bättre. en som inte har stöd för mus.

Det känns väl ändå lite väl omständligt?  Att behöva trycka tusen gånger för att komma fram istället för ett pålitligt tryck på musen känns onödigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Edinburgh:

Ganska Cool har som mål att gå en hel arbetsdag utan att använda musen. Är snart där! Ganska få saker kvar att lösa 

Hmm, låter jobbigt. Men najs att du tretar på, heja heja!


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Ja, faktiskt. Jag kom på det typ förra veckan, det är ju mer eller mindre självklart vid närmare eftertanke. Man använder ju tab till det mesta, t.ex. när man ska fylla i formulär, så varför skulle det inte funka med detta liksom?

Känner mig lite som en pionjär inom forumanvändandet nu Cool

Jo det slog mig också hur självklart det är. Jag tycker det är vackert att du dela med dig av detta.

Jo fan, innebär detta att du är forumets alfahanne nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Jo det slog mig också hur självklart det är. Jag tycker det är vackert att du dela med dig av detta.

Jo fan, innebär detta att du är forumets alfahanne nu?

Ja, eller alfa-internetanvändare. Låter mera precist.


   
SvaraCitera
reben

tab enter på min stationära fattar inte vfr jag trycker på skicka på min laptop ??? vana


   
SvaraCitera