Aviseringar
Rensa alla

Hur skriver man detta på spanska??


Ämnesstartare

Jag och min familj går upp olika tider varje morgon, eftersom man inte börjar samma tid varje dag. Nästan varje morgon går jag upp kvart i sju så att jag har god tid på mig. Jag tycker inte om att stressa.
Jag börjar med att gå till badrummet, då tvättar jag mig och sminkar mig. Det brukar för det mesta ta en halvtimme innan jag är klar där inne. Därefter går jag och äter frukost och då vill jag helst ha en kvart på mig, direkt efter det går jag och klär på mig, sedan borstar jag tänderna och gör ordning mitt hår. Allt det där tar runt tio minuter, beroende på hur trött jag är.
När klockan är ungefär fem i åtta så cyklar jag ner till min kompis, sedan går vi till skolan tillsammans.

Google translate suger verkligen när det gäller översättningar, har redan testat där men allting blir ju fel.. [confused]
Någon som är bra på spanska?[cute]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Lär dig spanska [no-no]


   
SvaraCitera

Mi familia y yo subir a diferentes horas cada mañana, porque no se puede iniciar la misma hora cada día. Casi todas las mañanas voy hasta las siete menos cuarto de modo que tengo un buen momento para mí. No me gusta que apresurarse.
Empiezo por ir al baño, luego me lavo mi maquillaje y yo. Por lo general, la mayor parte de media hora antes de que termine allí. Luego voy a desayunar y luego yo preferiría tener la cuarta parte de mí, justo después de ir vestido en mí, entonces me lavo los dientes y mi régimen de pelo. Todo lo que toma alrededor de diez minutos, dependiendo de lo cansado que estoy.
Cuando el reloj es de aproximadamente cincuenta y siete-cinco como ciclo a mi amigo, y luego vamos a la escuela juntos.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har missat massor med spanska lektioner av det här området, har varit sjuk i ungefär två och en halv vecka från och till[n]


   
SvaraCitera
smisk

Meningen är att du ska lära dig sätta ihop meningar, inte fuska!


   
SvaraCitera

ChickiBull:

.

erkänn att du petade in något fult ord i den där texten [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det gör jag.. tro mig, jag har suttit med det här sedan fem idag så jag har redan en del.. men jag ville skriva här för att se om någon kunde hjälpa till lite på traven?[chocked]


   
SvaraCitera

marelleo:

Google translate suger verkligen när det gäller översättningar

Men va, skulle det här vara dåligt? [confused]

Mi familia y yo subir a diferentes horas cada mañana, porque no se puede iniciar la misma hora cada día. Casi todas las mañanas voy hasta las siete menos cuarto de modo que tengo un buen momento para mí. No me gusta que apresurarse.
Empiezo por ir al baño, luego me lavo mi maquillaje y yo. Por lo general, la mayor parte de media hora antes de que termine allí. Luego voy a desayunar y luego yo preferiría tener la cuarta parte de mí, justo después de ir vestido en mí, entonces me lavo los dientes y mi régimen de pelo. Todo lo que toma alrededor de diez minutos, dependiendo de lo cansado que estoy.
Cuando el reloj es de aproximadamente cincuenta y siete-cinco como ciclo a mi amigo, y luego vamos a la escuela juntos.

Tyckte det lät fint, men jag kan i för sig inte spanska [rolleyes]


   
SvaraCitera
smisk

marelleo:

Det gör jag.. tro mig, jag har suttit med det här sedan fem idag så jag har redan en del.. men jag ville skriva här för att se om någon kunde hjälpa till lite på traven?[chocked]

behöver du hjälp är det bättre att du pratar med läraren!


   
SvaraCitera

Lounge fact:

erkänn att du petade in något fult ord i den där texten [crazy]

[blush][blush]


   
SvaraCitera

ChickiBull:

[blush][blush]

hahahah hoppas du gjorde det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

behöver du hjälp är det bättre att du pratar med läraren!

Har tyvärr inte haft chansen eftersom jag var sjuk när de andra i skolan fick uppgiften och nu har vi haft lov i en vecka, och imorgon ska vi redovia uppgiften..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

hahahah hoppas du gjorde det

Åh, tack.. men tror inte precis att jag kommer använda texten till min uppgift[party]


   
SvaraCitera
smisk

marelleo:

Har tyvärr inte haft chansen eftersom jag var sjuk när de andra i skolan fick uppgiften och nu har vi haft lov i en vecka, och imorgon ska vi redovia uppgiften..

Du kan alltid ringa eller mejla, eller kanske fråga en kurskamrat [no-no] Det är bättre än att ta internet till hjälp.


   
SvaraCitera

marelleo:

Åh, tack.. men tror inte precis att jag kommer använda texten till min uppgift[party]

nähä :s varför bad du om en översättning då


   
SvaraCitera