Aviseringar
Rensa alla

Hur skulle du mörda någon?


Ämnesstartare

Om du skulle planera ett mord, hur skulle det gå till när du gör det, på vilket sätt? Vad gör du med kroppen? Vad gör du för att inte bli upptäckt? Smärtfritt eller plågsamt?

Är det nån mer än jag som tänker typ ut olika planer nästan in i detalj? Eller är jag ensam om det?


   
Citera
Ämnesetiketter

Sjuka jävel


   
SvaraCitera

Planerade rån förr heh


   
SvaraCitera

Inget ja tänker på men ska ja göra de så är de krypskytt kanske haha nej asså varför planera om man inte är tillräckligt sjuk i huvet för o göra de?


   
SvaraCitera

Kanske hälla i lite roofie i nåns drink som sitter på massa cash, sen ta han till bankomaten o mata ut pengar, ingen behöver dö.


   
SvaraCitera

Visst har jag väll vid ett argt ögonblick tänkt tanken att sänka den jäveln som förargade mig. Men att i detalj planera mord, det är nog lite psykopatvarning där Tardig


   
SvaraCitera

Beror på vad för anledning jag skulle haft till att vilja mörda någon


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Skadeglädje


   
SvaraCitera

Bästa sättet att komma undan är pengar.


   
SvaraCitera

Skulle bara kunna tänka mig att döda en pedofil eller en annan mördare. 
Hade jag fått betalt så hade jag inte tvekat att döda en dömd pedofil.  Finns ju mer än mellan 100 olika metoder att döda någon på, några detaljer vill jag inte gå in på. 


   
SvaraCitera
mynona

Jag bedömer att ifall jag teoretiskt hade begått ett mord, skulle det i så fall ha varit på någon som våldtagit mig eller liknande, och i så fall skulle det alltså ha varit ett crime passionel eller vad det kallas och följaktligen hade det varit plågsamt. Har dock aldrig funderat över att begå ett mord på det där viset. Det närmaste jag har kommit vore i så fall då jag mitt under ett vredesanfall över någon som skadat mig avreagerat mig genom att fundera ut de rituella förnedringsprocesser jag skulle ha tvingat personen att genomgå, av vilka många vore verbala. Jobbigt med praktiska svårigheter som förintande av lik och annat. Det bästa vore väl i så fall att få någon annan att göra det åt en medan man själv svarvade blomkrukor med ett tjog tanter, men då skulle hela syftet med hämnd försvinna, så något mord vore nog inte aktuellt för migLedsenHjärta 


   
SvaraCitera

Starkill91 :
Skulle bara kunna tänka mig att döda en pedofil eller en annan mördare. 
Hade jag fått betalt så hade jag inte tvekat att döda en dömd pedofil.  Finns ju mer än mellan 100 olika metoder att döda någon på, några detaljer vill jag inte gå in på. 

så du har tillräckligt mod för att avsluta någons liv även fast de är en dömd person, då kan du bli soldat


   
SvaraCitera

handendärnissen:

så du har tillräckligt mod för att avsluta någons liv även fast de är en dömd person, då kan du bli soldat

Gillar ej ta order eller att någon ska bestämma över mina beslut. Så nej tack. 


   
SvaraCitera
lok501

Nu är jag ju på polisens sida av lagen men om jag nu teoretiskt skulle mörda någon så skulle jag antagligen göra det med så få lösa ändar som möjligt. Det inebär att jag skulle antingen använda gift eller leka krypskytt, men jag vet ej.


   
SvaraCitera
Exner

Löser upp dem i kemikalier.


   
SvaraCitera