Aviseringar
Rensa alla

Hur skulle du mörda någon?


PMR
 PMR

Exner:
Löser upp dem i kemikalier.

U LYE:R!


   
SvaraCitera

:/                        


   
SvaraCitera

Jagärblondduvet:
Om du skulle planera ett mord, hur skulle det gå till när du gör det, på vilket sätt? Vad gör du med kroppen? Vad gör du för att inte bli upptäckt? Smärtfritt eller plågsamt?

Är det nån mer än jag som tänker typ ut olika planer nästan in i detalj? Eller är jag ensam om det?

hur ser dina planer ut?


   
SvaraCitera
Exner

PMR:

U LYE:R!

 😀


   
SvaraCitera

Skulle nog behöva vara i något självmordsrelaterat, om det ej skedde i väldig affekt. Skulle ej må bra av att leva med att ha dödat någon, även om den personen skadade andra.


   
SvaraCitera

handendärnissen:
Inget ja tänker på men nej asså varför planera om man inte är tillräckligt sjuk i huvet för o göra de?


   
SvaraCitera

Starkill91 :

Gillar ej ta order eller att någon ska bestämma över mina beslut. Så nej tack. 

Men....han gav varken order eller bestämde över your decision  Rullar ögonen Utan det var mer som ett förslag.


   
SvaraCitera

handendärnissen:
Inget ja tänker på mennej asså varför planera om man inte är tillräckligt sjuk i huvet för o göra de?

vonKissekatt:  Skulle ej må bra av att leva med att ha dödat någon, även om den personen skadade andra.


   
SvaraCitera
adliT

knivhugga o sparka. kasta ut för ett stup. jag bryr mig iinte om jag hamnar i fängelse. gratis bostad o mat i några år. säger att jag är ett marockanskt gatubarn så får jag säkert som straff att bli placerad i familjehemoch sova i en nybädad säng o lära mig svenska i 2 år innan jag kan gå ut på gatan igen o våldta o mörda oskyldiga vita medborgare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sup, ply!:

hur ser dina planer ut?

Mina planer är lite sjuka... Men skulle behöva silvertejp, laxermedel, trädgårdsspade och soppåsar. Börjar med att tejpa fast personen sen hälla i den laxermedel för att tömma kroppen. Sedan skulle jag ta spaden och börja gröpa ur magen och samlar de i soppåsar och fortsätter sedan skala av kroppen och samlar allt i påsarna


   
SvaraCitera

Jagärblondduvet:

Mina planer är lite sjuka... Men skulle behöva silvertejp, laxermedel, trädgårdsspade och soppåsar. Börjar med att tejpa fast personen sen hälla i den laxermedel för att tömma kroppen. Sedan skulle jag ta spaden och börja gröpa ur magen och samlar de i soppåsar och fortsätter sedan skala av kroppen och samlar allt i påsarna

Bilda en mindclub angående detta haha? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Starkill91 :

Bilda en mindclub angående detta haha? 

Haha men självklart 


   
SvaraCitera

Jagärblondduvet:

Haha men självklart 

Hehe Mycket gladGalen


   
SvaraCitera

Skulle nog enbart vara kapabel att döda någon annan om det var i antingen självförsvar, krig eller om personen hade gjort något väldigt allvarligt mot min familj. De två första fallen är irrelevanta just nu och om det tredje skulle ske skulle jag nog inte bry mig särskilt mycket om hur jag skulle göra, bara det infliktar stor smärta. 


   
SvaraCitera

Skulle tvinga dem att lyssna på Justin Bieber tills huvudet exploderade på dem. Skadeglädje


   
SvaraCitera