Aviseringar
Rensa alla

Hur skulle du mörda någon?


Ämnesstartare

Nå hur skulle ni göra?


   
Citera
Ämnesetiketter

Skulle hänga offret.


   
SvaraCitera

Beror på vem det är. Typ mördare, plågare, våldätktsmän i ett hade jag väl gjort på ett sätt med. Vet inte riktigt. [shake]


   
SvaraCitera

kyretty:

Nå hur skulle du göra?


   
SvaraCitera

Wtf?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

själv skulle ja dränka offret en en tunna med syra


   
SvaraCitera

Med ljussabel. Clean hit.


   
SvaraCitera

Jag skulle nog köra pionotråd runt halsen, sedan förstöra "bevismaterialet" (kroppen) med syra. Helst fräta bort hela kroppen så inget fanns kvar.


   
SvaraCitera

Jag skulle ta med personen ut på svamp-plockning. Väl ute bland alla häftiga svampar skulle jag få personen till att plocka falska kantareller och tillaga det. Det är visserligen inte mord men ett förbannat bra sätt att "röja undan" någon utan att kunna få skit för det. Personen trodde ju att det var kantareller och dog p.g.a okunskap? [rolleyes]


   
SvaraCitera

Bjuda på nåt att dricka med roofie i, binda stenar runt benen och kasta kroppen i sjön [ops]


   
SvaraCitera

Beror väl på motivet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle låsa fast personen/personerna i en källare eller i ett hus någon stanns ute i skogen där man inte blir störd. Totera dom med t.ex bränna dom och slå dom med glasflaskor och annat, skära dom, Klippa av tungan, klippa av tåna och fingrarna sen skära deras handleder och låta dom förböda


   
SvaraCitera

Skulle jag få för mig att mörda någon är jag rätt säker på att jag skulle ta självmord efter, mes [sad]


   
SvaraCitera

Med värja.


   
SvaraCitera

Cnax0r:

Totera

Image


   
SvaraCitera