Aviseringar
Rensa alla

Hur skulle du reagera (tjej) om din kille berättade...


lockbete:

inge händer...men armar e fint

gud ja!! Så härliga [surprised] Jag vet inte varför, men armarna är ju den härligaste! kan sitta och iakta dem länge, för de är så vackra...! Ok, händer med, men inte före armarna! [bigsmile]


   
SvaraCitera

crabban:

kan sitta och iakta dem länge, för de är så vackra

haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lockbete:

inge händer...men armar e fint...den håret(på huvet)
de äckligaste jag vet är håriga grabbar..

Haha. Jo. Armar är väl också en sak som går hem. Det har jag märkt att om jag har en tjej som tycker om mig..så ibland helt utan anledning kan denne ta tag i ens överarm, hålla klämma lite tankspritt...

Jipp. Hår = ofräsht. Rakar du dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stygg:

beror ju på hur pass freaky det var.. alla de där sakerna är okej i sig men jag vill ju inte ha nån som känns som han hellre knullar mina fötter än mig. är han bara lite mer intresserad av fötter än the average guy så är det ju lugnt.

Låter som du har ett öppet sinne Stygg. Vad skulle vara freaky enligt dig? Hehe. självklart förstår jag att man som tjej vill känna sig uppskattad å inte objektifierad.


   
SvaraCitera

c_dream:

... Det skriker feminism om den formuleringen uppenbar.

Nej, det skriker likvärdigt tänkande om den formuleringen.

c_dream:

Men om vederbörande person skulle ge alla dina kroppsdelar lika mycket uppmärksamhet och därtill älska dig för att du är en intelligent och kvicktänkt tjej. Skulle han även få ägna sig åt dina fötter?

Ja, why not? Men jag vill helst känna att fötterna inte är i fokus. Jag vill bli älskad för mer än mina fötter liksom[confused]


   
SvaraCitera

c_dream:

Rakar du dig?

japp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DUFATTARINGENTING:

Jag hade blivit rädd och gjort slut.

1. Vad är det som skulle skrämt dig.
2. Ålder?
3. Är det konstigare att uppskatta din figur, ditt ansikte...för all del dina bröst. Vad är det som du tycker är konstigt med att uppskatta dina fötter å vilja njuta av dem?


   
SvaraCitera

så du gillar sånt? kinky xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Nej, det skriker likvärdigt tänkande om den formuleringen.

[smile] Är det inte det som feministerna strävar efter?

uppenbar:

Ja, why not? Men jag vill helst känna att fötterna inte är i fokus. Jag vill bli älskad för mer än mina fötter liksom

Hehe. Å det är du såklart Uppenbar. Kul att du trotts allt skulle gå med på det. Fast det låter ju som en balansgång....att om man ger din fot en puss...så ska munnen också få en....å resterande dig. All uppskattning ska vara likvärdig... [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

c_dream:

Fotfetishister tror jag allmänt sett uppskattar sina tjejer...det avgudar hela tjejen. Men har en liten snedvridning i hjärnan som gör att just tjejfötterna är d nåt speciellt med. Kan inte förklara riktigt vafför.

Men suck. Jag är brud och fotfetischist. Inget konstigt med det? Jag tänder på alla fötter, manshänder, underarmar och rygg extra-mycket. Men först kollar jag alltid händer och fötter.


   
SvaraCitera

c_dream:

1. Vad är det som skulle skrämt dig.
2. Ålder?
3. Är det konstigare att uppskatta din figur, ditt ansikte...för all del dina bröst. Vad är det som du tycker är konstigt med att uppskatta dina fötter å vilja njuta av dem?

1.Att någon tänder på fötter [censur]
2.[wink]
3.Men fötter är fötter och fötter är inte så trevligt [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lockbete:

japp

Hehe...se. Jämlikt tänk hos dig där. Tycker man hår ä äckligt hos partner. Så bör man ju ansa sig själv en smula med. [smile]


   
SvaraCitera

c_dream:

att om man ger din fot en puss...så ska munnen också få en....å resterande dig. All uppskattning ska vara likvärdig...

Nej, inte nödvändigtvis. Men jag vill bara inte att killen, så fort sex kommer på tal, ska skrika: SNÄLLA, LÅT MIG KYSSA/SLICKA/SUGA PÅ DINA FÖTTER, GAAAAAAAH. Lite hälsosamt, javisst. Men ibland vill jag kunna utelämna mina fötter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

så du gillar sånt? kinky xD

Har man en snygg brud till polare. Så är hennes fotsulor en hel del intressanta. Kan väl säga så mycke [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JuicyMilk:

Men suck. Jag är brud och fotfetischist. Inget konstigt med det? Jag tänder på alla fötter, manshänder, underarmar och rygg extra-mycket. Men först kollar jag alltid händer och fötter.

Märkligt. Visste inte att det fanns kvinnliga fotfetishister. Tänder du på tjejfötter också...?

Är det någon speciell del på foten du tycker mest om`?

Personal favorite = en söt tös fotsula å tår


   
SvaraCitera