Aviseringar
Rensa alla

Hur skulle ni argumentera mot Marc Abrahamsson (ND)?


Ämnesstartare

Eftersom Marc har rätt, så skulle jag hålla med honom.

alter ego:

Jag förstår för övrigt inte vad som är så bra med den svenska kulturen.

Ta en titt på hur det ser ut i Mellanöstern och Afrika, så förstår du.


   
SvaraCitera

Mumble:

Dom anser väl att det är dumt att skämma ut sig.

Trodde du var SD:are, tagit steget längre?

Fagerjärn:

Hur skulle ni argumentera emot detta utan att använda sensationsuttryck (rasist! osv)?

några snabba arguemtn jag kan komma på mot ND
1ND är emot att Sve ska skicka hjälpstyrkor som hjälper något annat land än Sverige. Vad händer sedan om vi kmr i krig mot något annat land? Vi skulle behöva ge 90% till försvaret för att försäkra oss från att inte bli mosad under en timme.

2 ND har inte någon som helst medlidande och de vill inte hjälpa politiska flyktingar. Som vi hörde (4.15) när programledaren sa att han flytt, kmt hit, försökt göra saken rätt för sig osv, då kommer Abrahamsson och säger att man måste skaffa en fristad åt honom, ja det är sant, men det finns ju ingen fristad för honom, det är ju exakt därför han har flytt, för att inte bli mördad.

3 ND vill inte satsa på att bättre intregrera invandrarna och ännu mindre assimilera dem. Har du bruna ögon har du det och då "har du rätt till din egna fristad och inte Sverige". blä

finns 1000 st mer

Funebo:

Ta en titt på hur det ser ut i Mellanöstern och Afrika, så förstår du.

Hahaha. Det är vi i väst som gjort att Mellanöstern och Afrika m.m. är helt fuckat. Och allt började redan när SB började med slavhandeln, kanske innan dess tom. När man koloniserar länderna där nere, säljer vapen till dem, mutor till sin fördel, förhandlar med ditaturer för sin fördel, köpslår med diktaturer för sin fördel, RIGGAR VAL FÖR SIN FÖRDEL, avsetter presidenter som vill sina länder väl för sin fördel OSV OSV OSV. kan hålla på såhär i 1000 år

Och den storsta boven historiskt sett är SB.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gurra_svensson_93:

Det är vi i väst som gjort att Mellanöstern och Afrika m.m. är helt fuckat.

Nej, hade inte de där världsdelarna haft så efterblivna kulturer och så, så hade de inte varit så fuckade. Patetiskt att skylla på andra.


   
SvaraCitera

Funebo:

Nej, hade inte de där världsdelarna haft så efterblivna kulturer och så, så hade de inte varit så fuckade. Patetiskt att skylla på andra.

Patetiskt? :S Grejen är att vi i väst har "växt upp" mha våran civilisation, har väl inte undgått någon att vi inte längre bränner folk på bål som vi tror är häxor. Fast i och med att vi har segat ner de andra länderna (vilket bara en helt hjärndöd efterbliven idiot nekar till) har de inte kommit lika långt i sin utveckling. Handlar inte om kulturproblem.


   
SvaraCitera

varför försöka argumentera emot? Han har ju så rätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gurra_svensson_93:

Trodde du var SD:are, tagit steget längre?

Sverigedemokrat? Aldrig i mitt liv, vidrigaste man kan vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gurra_svensson_93:

Fast i och med att vi har segat ner de andra länderna (vilket bara en helt hjärndöd efterbliven idiot nekar till) har de inte kommit lika långt i sin utveckling. Handlar inte om kulturproblem.

Vi har inte segat ned någon! Om något så har vi BISTÅTT med miljarders miljarder till de efterblivna delarna av världen. Men det hjälper inte hur mycket pengar man än pumpar in i dessa svulster, de lägger ändå bara allt på jihad och allah akbar. Jag tycker att vi bygger enorma murar runt dessa mörka delar av världen.


   
SvaraCitera

Mumble:

Sverigedemokrat? Aldrig i mitt liv, vidrigaste man kan vara.

Aha, så du är nationaldemokrat 😛

Funebo:

Jag tycker att vi bygger enorma murar runt dessa mörka delar av världen.

Dold text: censurerat av variabel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gurra_svensson_93:

Du argumenterar så efterblivet så jag inte har nått seriöst svar till dig. Dränk dig

När argumenten tryter, så tar man till personangrepp. Anmäld för grov kränkning och förtal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gurra_svensson_93:

Aha, så du är nationaldemokrat 😛

Nej, verkligen inte.


   
SvaraCitera

Mumble:

Nej, verkligen inte.

Nehe? vad är du då? 😛


   
SvaraCitera

Funebo:

När argumenten tryter, så tar man till personangrepp. Anmäld för grov kränkning och förtal.

jaja, spring till mamma...

Funebo:

har inte segat ned någon! Om något så har vi BISTÅTT med miljarders miljarder till de efterblivna delarna av världen.

Men när man samtidigt säljer vapen till de båda länderna och historiskt sett skapat krig i dessa delar för sin fördel, är det minsta man kan göra att ge bestånd.

Funebo:

Men det hjälper inte hur mycket pengar man än pumpar in i dessa svulster, de lägger ändå bara allt på jihad och allah akbar

Klart det inte hjälper när man säljer vapen så att de kan slå ihjäl varandra, det är ju som 1+1, om du lärt dig det?:O

Funebo:

Jag tycker att vi bygger enorma murar runt dessa mörka delar av världen.

Misstänker att det redan finns en mur runt din hjärna? :O

Mumble:

Nej, verkligen inte.

Men vad i så fall? 😛


   
SvaraCitera

Mumble:

Vad är det som är så mycket bättre med andra kulturer då?

Du utgår från att vi med lagstiftning ska stödja en viss kultur. Jag tycker att folk får sköta sitt, så länge de lämnar varandra ifred. Du kan alltså fortsätta dricka hembränt och dansa kring en symbolisk jättefallos på midsommar, medan muslimerna sysslar med självsvält och de kristna äter guds kropp och dricker hans blod.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gurra_svensson_93:

Klart det inte hjälper när man säljer vapen så att de kan slå ihjäl varandra, det är ju som 1+1, om du lärt dig det?:O

Är det vårt fel att länderna är så löjesväckande dåraktiga, att man inte ens kan bedriva fri handel med dem? Nej, det är deras eget fel. Det är inte våra vapen som dödar, det är deras hjärnor som gör det.


   
SvaraCitera

Funebo:

Är det vårt fel att länderna är så löjesväckande dåraktiga, att man inte ens kan bedriva fri handel med dem? Nej, det är deras eget fel. Det är inte våra vapen som dödar, det är deras handikappade hjärnor som gör det.

Jaha, men då är det väl lika bra att gå o börja sälja droger, vapen, alkohol till mindreåriga osv osv, för att om de gör ngt dumt är det pga "deras handikappade hjärnor"

Dina resonemang är lika utvecklade som en 7 årings... hoppas verkligen du inte är över 10 bast


   
SvaraCitera