Aviseringar
Rensa alla

Hur skulle ni gjort, är det okej om man har sex med en som är 37...


Aaron:

Bra de isf har vi ngt i gemensamt 😉 

ja ;);)


   
SvaraCitera

Stekaren:
Gört! Äldsta tjejen jag lägrat var just 37. Inte så jävla mkt att fundera på. Huvudsaken är att hon är fräsch.

mamma hälsar att hon gärna gör om det


   
SvaraCitera

craig davids största fan :

mamma hälsar att hon gärna gör om det

Hur gammal är mamma nu förresten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Förut ansågs det fel därför att det bara var tillåtet att ha sex för att avla barn: därför ansågs det fel när kvinnan var äldre, och därför finns det nu en lite kvardröjande moral som säger att det är tveksamt även om det inte längre finns någon motivering till varför, eftersom den gamla motiveringen inte längre gäller. Kort sagt: det finns inget som helst fel på något vis, är det ömsesidigt så utför

Ahh det var en läsvärd text faktiskt ska du veta! Känns bättre i medvetet på något viss.. 🙂 thanks! 

Stekaren: Gört! Äldsta tjejen jag lägrat var just 37. Inte så jävla mkt att fundera på. Huvudsaken är att hon är fräsch.

Jahaa okej trevligt det du! Låter inte dåligt. Vad tycker du om det då? om man får fråga hehe.
Joo exakt är ju viktigt det.


   
SvaraCitera

Stekaren:

Hur gammal är mamma nu förresten?

37


   
SvaraCitera

Fundereraren :

Ahh det var en läsvärd text faktiskt ska du veta! Känns bättre i medvetet på något viss.. 🙂 thanks! 

Jahaa okej trevligt det du! Låter inte dåligt. Vad tycker du om det då? om man får fråga hehe.
Joo exakt är ju viktigt det.

Var väl ett achievment liksom. Träffade henne på en bar för några år sen. Vi drog hem till mig, knullade och sen försvann hon spårlöst.

craig davids största fan :

37

Inte en dag äldre…


   
SvaraCitera

vfr ha sex? meningslöst.


   
SvaraCitera

Tycker inte alls det är fel eftersom du är över 18, du är myndig. Då känner jag att hindrar det inte eran vardag så go for it liksom. Kärlek har ingen ålder" Men så kan man inte heller skriva om man inte vill höra massa gnabb, självklart spelar åldern någon roll! MEN jag tycker att är man myndig så spelar den inte lika stor roll! 🙂 GL


   
SvaraCitera

Aaron: Jag gillar mer lagliga  barn

:ss


   
SvaraCitera

ont: kör. 


   
SvaraCitera

stereo total:

:ss

Vrf citerar du inte det hela jag skrev din tönt , Vrf försöker du dumförklara mig ? 


   
SvaraCitera

Aaron:

Vrf citerar du intearrow-10x10.png det hela jag skrev din tönt , Vrf försöker du dumförklara mig ? 


   
SvaraCitera

Aaron:

Vrf citerar du inte det hela jag skrev din tönt , Vrf försöker du dumförklara mig ? 

jag försöker inte dumförklara dig. jag tyckte att det du skrev lät konstigt. 


   
SvaraCitera

stereo total:

jag försöker inte dumförklara dig. jag tyckte att det du skrev lät konstigt. 

'barn söta unga kvinnor' Betyder inte barn utan kvinnor som har ett gulligt ansikte med barndrag , fan vad korkad xD  

Vad är konstigt i det ? 


   
SvaraCitera

det är nog inget som jag hade gjort, förmodligen, men det är ju en fråga om personliga preferenser. det är ju inget fel med det eller något.


   
SvaraCitera