Aviseringar
Rensa alla

Hur skulle ni (killar) reagera?


Jag är inte en blyg kille, så stämmer inte direkt in. Tror att en blyg kille inte hade gjort så mycket alls, då de inte brukar ha så mycket handlingskraft.

Men jag hade tagit kontakt om jag var ledig. Om jag redan var tillsammans med någon, skulle jag väl också ta kontakt. Det skadar inte att bli vänner :).


   
SvaraCitera

walkinthruh:

varför? :p

För att jag är så extremt dålig på att tolka signaler att det bästa är att inte tolka alls. Så försöker hålla mig bort från situationer som kräver tolkning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ahaa okeeej XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

walkinthruh:

om du var intresserad skulle du då kolla tillbaka på henne? om du inte alls var intresserad skulle du ignorera? :p

ja det e klart man skulle kolla tillbaka på henne[smile]
Jag skulle säga som det är om jag inte var intresserad av tjejen vilket jag har gjort för många gånger[tired]Jag själv väntar på den "rätta" vilket jag kanske tror är på gång nu.[bigcheers]


   
SvaraCitera

walkinthruh:

kollar väldigt mycket på dig om du var intresserad skulle du då kolla tillbaka på henne? om du inte alls var intresserad skulle du ignorera? :p

Öhm.. Hade nog inte tänkt varken buh eller bäh om jag inte varit intresserad. Hade jag dock varit intresserad och blyg, hade jag försökt ignorera. (Gjorde alltid detta förr när jag var sjukt blyg av mig)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

venne jag är blickkåt. kan göra det på de flesta kvinnor för skoj skull.
but not anymore.


   
SvaraCitera