Aviseringar
Rensa alla

Hur skulle ni reagera om..


[zzz]


   
SvaraCitera

usch, hatar såna tjejer, jävla svin är dom, tänker bara med kussimurran[mad] förstår att det måste vara jobbigt för dej att ha varit med om det här, hoppas du har någon att prata med, annars kan du adda mej på katgubbe52@hotmail.com så kan vi prata om det om du behöver. finns här för dej[love][love][love]

hoppas du tog dagen efter piller, lite tråkigt om du skulle bli med barn av en sånhär grej[sad]


   
SvaraCitera

grön_apa:

men efter att ha läst lite här verkar det om om jag kan ha blivit sexuelt utnytjad eller kanske till och med våldtagen. vad ska jag göra?

DÖDA HENNE.

INNAN HON ANMÄLER DIG FÖRST O_O

Mojo_:

alltså hade du vart stolt om du hade haft sex med henne alltså ville du ha sex med henne alltså är jag förvirrad.

Ja men enligt hans kompisar är han ju en slampa, nu måste han ju vrida det så han verkade våldtagen.


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Ja men enligt hans kompisar är han ju en slampa, nu måste han ju vrida det så han verkade våldtagen.

haha


   
SvaraCitera

Mojo_:

haha

Nej men seriöst. Tror det händer hela tiden när en tjej verkligen "screwes up".

En tjej måste dissa många killar för att bygga upp en image som "fin tjej" tror du hon skulle låta ett misstag på en fest förstöra all den uppofringen?


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

screwes up".

fyllesex händer, men jag har svårt att förstå varför han tror att han blivit våldtagen.


   
SvaraCitera

grön_apa:

våldtagen

säg för guds skull inte att du var oskuld innan denna kväll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mojo_:

fyllesex händer, men jag har svårt att förstå varför han tror att han blivit våldtagen.

kanske för att jag inte minns vad som har hänt, hon måste ha utnytjad min utsatta position..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Creator:

säg för guds skull inte att du var oskuld innan denna kväll

Nej som tur var


   
SvaraCitera

grön_apa:

kanske för att jag inte minns vad som har hänt, hon måste ha utnytjad min utsatta position..

[bigsmile][bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grön_apa:

min första tanke var SCORE.

men efter att ha läst lite här verkar det om om jag kan ha blivit sexuelt utnytjad eller kanske till och med våldtagen

haha [bigcheers]


   
SvaraCitera

[confused]


   
SvaraCitera

damn


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera