Aviseringar
Rensa alla

Hur skulle ni reagera?


Ämnesstartare

karatekatten:

Alltså, om jag var tjej...fan vilken slampa jag skulle vara! [blush]

Där ditt lilla äckel gör du precis det fel som gör att tjejer inte vill knulla runt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

En tjej kan bli gravid, det kan inte en kille (han som hade bytt kön räknas inte)

Nej, men hon kan ju skydda sig. Hört talas om p-piller eller kondom?

Unexpected:

Där ditt lilla äckel gör du precis det fel som gör att tjejer inte vill knulla runt.

Va? Vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karatekatten:

Va? Vad?

Du säger att en tjej som knullar runt är slampa, slama är ett jävligt negativt laddat ord din dumma jävel, hoppas du aldrig får ligga någonsin.


   
SvaraCitera

Men jag är slampa, och jag är kille? [chocked]


   
SvaraCitera
Jeay_L

karatekatten:

Nej, men hon kan ju skydda sig. Hört talas om p-piller eller kondom?

Ja det har jag, tro det eller ej men jag har använt båda grejerna!
Men sen vet jag inte om man skulle tänka så mkt på kondom om man var aspackat på krogen! P-piller tar jag inte ens då jag är singel, känns som onödigt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Du säger att en tjej som knullar runt är slampa, slama är ett jävligt negativt laddat ord din dumma jävel, hoppas du aldrig får ligga någonsin.

Va? Men det är ju bara för att du (och massa andra) bestämt att det ska vara ett negativt ord. Jag tycker inte alls det. Tycker det är ett bra ord och jag gillar slampiga tjejer. Tjejer som vågar ta för sig.

Jeay_L:

Ja det har jag, tro det eller ej men jag har använt båda grejerna!
Men sen vet jag inte om man skulle tänka så mkt på kondom om man var aspackat på krogen! P-piller tar jag inte ens då jag är singel, känns som onödigt!

Hmm... Om det fanns ett p-piller för killar så skulle jag ta det jämt, oavsett om jag var singel eller inte.


   
SvaraCitera
Jeay_L

karatekatten:

Hmm... Om det fanns ett p-piller för killar så skulle jag ta det jämt, oavsett om jag var singel eller inte.

Det ska väl komma ett piller för killar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karatekatten:

Tjejer som vågar ta för sig.

är inte slampor.

Vi söker på slampa på tyda.se:

http://tyda.se/search?form=1&w=slampa&w_lang=

Notera att det även står "nedsättande".

Sedan googlar vi på reslutaten tramp och slut:

http://www.google.se/search?hl=sv&q=slut%2C+tramp&btnG=S%C3%B6k&meta=

Sedan googlar vi på "Define: slut" och får fram:

slattern: a dirty untidy woman

http://www.google.se/search?hl=sv&q=Define%3A+slut&btnG=S%C3%B6k&meta=

Slampa är ett nedsättande ord, och det är inte min idé precis. Jag har ingenting emot tjejer som knullar runt eller tar för sig, men jag har jävligt mycket emot killar (och tjejer) som får för sig att kalla dessa tjejer nedsättande ord såsom slampa.

Man är ingen jävla slampa för att man gillar att knulla.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Hora/Madonna-komplex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Det ska väl komma ett piller för killar!

Jo, men det har väl varit på gång i typ 10 år nu. Fattar inte vad problemet är..? Ge mig det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

text

Jaja, men det är ju gamla grejer det där. Vi kan väl ändra på det? Så att slampa inte behöver vara nedsättande?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karatekatten:

Jaja, men det är ju gamla grejer det där. Vi kan väl ändra på det? Så att slampa inte behöver vara nedsättande?

Varför har du något jävla behov av att kalla någon för slampa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle tacka för inviten och be honom leta vidare då jag inte är för tillfälligt sex[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Varför har du något jävla behov av att kalla någon för slampa?

Jag tycker det är ett bra ord bara. Tycker att både tjejer och killar kan vara slampor. Människor som gillar att knulla runt helt enkelt. Och det är inget dåligt i att knulla runt. Jag älskar slampiga tjejer och tänker inte sluta säga det och jag tycker ju som sagt inte att det är nåt dåligt med innebörden slampa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karatekatten:

Hur skulle ni reagera eller vad skulle ni göra om ni var på fest/ute på krogen/klubb och ni hånglade med en tjej/kille som efter ett tag viskade i ditt öra: "Jag vill gå in på toa med dig och vill att du knullar mig/vill knulla dig."?

Hade nog dumpat henne om ja inte kände henne. För samma fråga som jag har aids vill du ha?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karatekatten:

Tycker att både tjejer och killar kan vara slampor.

Jaha, hur förklarar du då detta uttalande?

karatekatten:

Alltså, om jag var tjej...fan vilken slampa jag skulle vara! [blush]

karatekatten:

Jag älskar slampiga tjejer och tänker inte sluta säga det och jag tycker ju som sagt inte att det är nåt dåligt med innebörden slampa.

Passa dig jävligt noga för att tala om en tjej du respekterar som slampa i alla fall, för det är ett negativt ord.

Vad är bra med att vara slampa, egentligen?


   
SvaraCitera