Aviseringar
Rensa alla

hur slänger man kläder?


Ämnesstartare

Hur får man kraft att bestämma sig för att avrätta dem?

o hur tusan väljer man vilka?

Finns ju så många som man tänker å, men den där behöver ju ba fixas till lite

drunkar i kläder de är jobbiga i vägen och onödiga, men om jag slänger fel så kommer jag ju behöva köpa nya D:

borde få en stöt varje gång jag köper ett nytt plagg

vore så skönt med att bara ha 3 olika klädsval, fast det går ju inte i dagens samhälle osv osv


   
Citera
Ämnesstartare

Werjevir:

fast det går ju inte i dagens samhälle osv osv

vf nt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man säljer dom på Tradera och använder pengar till att köpa nya [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

vf nt

jo..det går väl, men personligen känner jag mig pressad att ha nya kläder varje dag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Man säljer dom på Tradera och använder pengar till att köpa nya

haha mh ne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Werjevir:

men personligen känner jag mig pressad att ha nya kläder varje dag

har en känsla av att du inte direkt umgås med arbetarungar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

har en känsla av att du inte direkt umgås med arbetarungar

hur menar du nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kan hjälpa dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

funderar faktiskt på att rensa ut och lägga på tradera. har så mycket fint som knappt är använt som jaga ldrig kommer använda igen. Jag är en sucker för shopping men dålig på att använda allt sen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Werjevir:

Hur får man kraft att bestämma sig för att avrätta dem?

Werjevir:

o hur tusan väljer man vilka?

Jag rensar ur min garderob jätteofta, kastar det som inte passar längre och det som inte använts på länge. Ej svårt ju [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GRAUTE!!!!! HALLÅ VILL DU SLÄNGA DOM NU BUMS ELLER?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

jag kan hjälpa dig

snälla gör det

Fingerprints:

Jag är en sucker för shopping men dålig på att använda allt sen

aa precis, man köper något impuls köp sen kommer man på att aj då det passar inte till något o har ett eller annat fel kanske inte sitter bra osv

Nintendo:

Jag rensar ur min garderob jätteofta, kastar det som inte passar längre och det som inte använts på länge. Ej svårt ju

kanske det är genetisk, min morfar byggde ett helt skrot-hus för att ju ha en massa jävla skrot i o annat oanvändbart skräp som han kanske kanske skulle kunna använda till något hade en enorm hög i trädgården också


   
SvaraCitera

Släng dem inte. Om du absolut vill bli av med dem kan du ju ge bort dem till någon second hand-affär eller till någon hjälporganisation.

Göm undan dem i någon låda i källaren så kan du hitta dem senare annars. Jag slänger aldrig kläder. [crazy] Har hittat plagg jag börjat använda igen ungefär 1000 gånger.

Werjevir:

vore så skönt med att bara ha 3 olika klädsval, fast det går ju inte i dagens samhälle osv osv

Haha jag byter bara outfit med flera veckors intervaller. Jag MÅSTE ha samma plagg ständigt annars mår jag i princip dåligt. Jag kan typ ha ett par andra byxor eller en annan tröja när de plaggen jag föredrar är i tvätten, men utöver det varierar jag mig ogärna. De kroppsnära plaggen byter jag vanligen varje dag dock. [blush]

Sedan kan jag plötsigt tröttna på de plaggen och bära några andra plagg HELA TIDEN i ett antal veckor/månader...

Just nu växlar jag dock (wow!) mellan två par byxor och två långärmade tröjor. Har blott en hoodie jag har över...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Werjevir:

snälla gör det

ok kan komma förbi nudå om du vill eller när du vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

GRAUTE!!!!! HALLÅ VILL DU SLÄNGA DOM NU BUMS ELLER?

funderar på att bleka håret nu bums


   
SvaraCitera