Aviseringar
Rensa alla

Hur slicka?


Ämnesstartare

Jag har träffat en tjej och vi har strulat några gånger och hon har även sugit av mig en gång. Nu är det min tur att ge tillbaka och jag har tänkt att slicka och pulla av henne. Problemet är att jag har aldrig gjort det för och jag är ganska nervös. Hur gör man? Jag förstår att alla vill ha det på olika sätt men på ett ungefär? 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter
smisk

äh det är ju bara att tuta och köra! du märker vad hon tycker om!


   
SvaraCitera

Jag var övertrött och slö surfade porr en natt, hittade då en upplysande video, kommer nog tyvärr inte hitta den igen.

Ett gott tips är väl att fråga henne hur hon vill ha det. Eller bara försöka. Hon lär säga åt dig om du gör fel.


   
SvaraCitera

basserad på min egna erfarenhet så var avslappnad i tungan och ha den platt och "spänn" den inte som i porrfilm för då kommer du palla typ någon minut. lyssna på vad hon har att säga också, mycket viktigt.


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden flyttad från Forum SEX/Onani och Sexleksaker


   
SvaraCitera

Testa dig fram. Börja lätt. Bit henne ej. Titta på någon bild över kvinnlig anatomi om du har dålig koll, så du fattar vad som är vad därnere.

Klittan är inte en separat del därinne... hehehe...

Ensamvargen:

Jag var övertrött och slö surfade porr en natt,

Det ska till att vara du för att ursäkta porrsurfande <3


   
SvaraCitera

KingGurka:

Det ska till att vara du för att ursäkta porrsurfande <3

Va? [blush]


   
SvaraCitera

Fråga henne hur hon vill ha det och kör, du kommer märka vad hon tycker om. Övningen ger färdighet[smile]

Finns det btw inte trehundra andra sådana här trådar? O.o


   
SvaraCitera

KingGurka:

Bit henne ej.

[censur]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera