Aviseringar
Rensa alla

hur smakar välling?


Ämnesstartare

isola:

Kommer ihåg när jag som treåring tjatade till mig en tesked bröstmjölk, var avundsjuk på att bebin fick all uppmärksamhet liksom.
Var så sjukt vidrigt!!

: D
Skall be min blivande flickvän/fru att ge mig en tesked med så jag får smaka när/om jag får barn 😀[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

: D
Skall be min blivande flickvän/fru att ge mig en tesked med så jag får smaka när/om jag får barn 😀

Så kanske du älskar det liksom[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Så kanske du älskar det liksom[wink]

Får mjölka henne varje morgon då så jag kan ha med mig en flaska med mjölk till jobbet. bjussa människorna där lite mjölk till kaffet kanske. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Får mjölka henne varje morgon då så jag kan ha med mig en flaska med mjölk till jobbet. bjussa människorna där lite mjölk till kaffet kanske. 🙂

Konkurrera ut Arla liksom[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Konkurrera ut Arla liksom[wink]

Precis, jag vill tjäna pengar på det med så jag får nog starta en stor mjölkfarm där endast de bästa kvinnorna får mjölkas.[shake][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Undra varför de ännu inte uppfunnit smaksatt välling. Typ lakrits.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Precis, jag vill tjäna pengar på det med så jag får nog starta en stor mjölkfarm där endast de bästa kvinnorna får mjölkas.

en mjölk-sekt[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Typ som rinnig söt och jolmig gröt. Ble.
Kommer ihåg sista gången jag drack det, var fem år och ville också testa nr min lillebror fick flaskan. Jag fick i en kopp, det var äckliiit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera