Aviseringar
Rensa alla

Hur snygg är Jeppe?


Ämnesstartare

om han är så ful, varför tyckte så många tjejer om honom som t.ex. Paow? Även om utseende är subjektivt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space: 10

KB SOM FAAAAAAN


   
SvaraCitera
time
 time

Alltså, hade han inte varit ett sånt ärkeas hade jag kanske gett honom lite fler poäng än vad jag gjorde nu, men eftersom han är just det jag skrev ovan blir det så lite poäng som möjligt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om han hade varit en bra person så kanske han hade fått 2-5 pluspoäng.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blankt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

9Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Alltså, hade han inte varit ett sånt ärkeas hade jag kanske gett honom lite fler poäng än vad jag gjorde nu, men eftersom han är just det jag skrev ovan blir det så lite poäng som möjligt. 

ceka92:
om han hade varit en bra person så kanske han hade fått 2-5 pluspoäng.

Till QX säger han "Stark femma. Min personlighet är mitt andra starka kort." När han får frågan hur snygg han är på en skala mellan ett till tio. Om man räknar ihop medelpoängen han får av UM så blir det 3.7. Sedan så är ju hans personlighet ännu sämre än så. Ponera att ni inte visste något om honom, hade han verkligen fått en 7a då (tänker mest på ceka92 här)? Jag tycker det är väldigt generöst ärligt talat. Sedan är så handlar nog en del också utöver personlighet också om grupptillhörighet och vad man identifierar sig med och gillar. 
Jag tycker dock inte man kan skilja personlighet och utseende, jag tycker personlighet på sätt och vis sys i utseendet. Speciellt på personer som jag tycker är riktigt snygga (över 8). Då brukar det vara för de utstrålar saker jag gillar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one:
du måste ju ange någon skala. ska man jämföra med ej vanställda personer med 46 kromosomer, eller är skalan kalibrerad efter typ brännskadade downies?

Folk har redan röstat utan någon skala. Så om jag ger dig en skala nu så kommer det inte förbättra resultatet totalt sätt. Men visst, om du vill kan du förtyliga med hur du kommit fram till ditt val av poäng, vad för skala du utgår ifrån osv. 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

inte alls 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space: (tänker mest på ceka92 här)?

nej han hade fått 1 poäng då 'oumbärlig att tänka sig med' skulle vara i botten. man ser på människors ögon hur de är, ögon är en del av utseendet på samma sätt som hans .fula. tatueringar är. han är som utgångsläge väldigt oattraktiv kroppsligt i många aspekter och dessutom mycket ful själsligt. extremt oattraktivt ansikte.

han har väldigt tydliga sociopatiska personlighetsdrag, det är klart att han säger sådant. i paradise hotel upprepade han att han var paradise hotel, att han var en gud över spelet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

obs tittar normalt inte på sådant. mvh ensam och nyinflyttad och killen nedanför mig bjöd på pizza. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det ser plågsamt ut för honom att försöka le.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

som bajs i grottan 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:

Saknar ju total självinsikt också Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:
om han är så ful, varför tyckte så många tjejer om honom som t.ex. Paow? Även om utseende är subjektivt.

Han bryr sig inte om vad folk tycker så mycket. Jag tycker det är en positiv sida av honom faktiskt. Tråkigt nog är han riktigt jävla oskön och osäker. Någon han lyckas dölja på ett bra sätt, han är ganska manipulativ vilket kan vara användbart också, han vet hur han ska få människor att göra saker. Men Paow och Jeppe har ingen relation överhuvudtaget längre det talar nog för sigsjälv. 


   
SvaraCitera