Aviseringar
Rensa alla

hur snygg tycker jag att du är?


Ämnesstartare

isola:
jagrå

åh isola! du ser vaksam och lugn ut. har inte sett så många bilder på dig, men gillar hela dig. din näsa är snygg!

Paseo:
ok hur snygg är jag Cool

du har ett speciellt utseende och kör ditt race, det beundrar jag. gillar att du försöker se ut på olika sätt, det är coolt.

Blivande_japan:
läste "hur snygg tycker du att du är"

du ser ut som att du alltid är redo att slåss, sådär hård. skittuff utstrålning. fin är du.

ceka92:
hej tjejen

* är kebu *

ceka, du är en vacker älva, mina drömmars kvinna. synd att du inte vill ligga med mig.

Nachac:
Hur.

du påfåglar dig som fan, och det har väl sina fördelar. kåta, smala ögon. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:

oj, tack för komplimanger. bekräftelse känns bra.

det är en absolut sanning.

df rqp:

fint sagt, borde inte klaga... men jag väntade mig hårddata i form av en siffra.

jag tycker inte om matte. tycker att du är skitsnygg, för att uttrycka mig enkelt.


   
SvaraCitera

Säkert på minussidan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

heyyy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fett ytligt. Kör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ärligt som en ispinne nu va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte om jag vill veta 🙁 men okej säg 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nyfiken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har man en chans eller wööö


   
SvaraCitera

amsi

du ser ut som att du alltid är redo att slåss, sådär hård. skittuff utstrålning. fin är du.
   

är alltid redo att slåss... [blush]

du generar mig nu igennn :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glad


   
SvaraCitera
penja

mhm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:
Säkert på minussidan.

var inte negativ. du ser mycket gosig ut, vill stryka dig över håret. du har fin ögonfärg också.

nubbie:
Fett ytligt. Kör.

nubbie! du ser busig och sprallig ut! har du någon hemlighet du döljer? gillar hur du använder din starka kropp. du passa urbra i din nya hårfärg!

rebeca:
Cool

du är råsnygg. behöver jag säga mer?

MissAnox:
ärligt som en ispinne nu va

ditt ansikte är intressant, andogynt och rent. och dina läppar. gosh. vill bita i dom.

Mysia:
vet inte om jag vill veta 🙁 men okej säg 

det är klart att du vill veta, nyfiken i en strut! jag gillar kontrasten mellan din ljusa hy, din läppfärg och ditt mörka hår. din hjärtlighet syns på utsidan!

Chibibbi:
Nyfiken.

du har förmågan att se väldigt snygg och söt ut på samma gång. gillade att du tog tag i mina kinder utan att förnedra mig. får återgälda dig när vi ses. du utstrålar någon sorts makt och ovanligt lugn jag inte kan förstå. tycker att du verkade vara väldigt lång, trots att du inte var det.

dazed:
Har man en chans eller wööö

chans på vad? du ser sådär mysig ut, så att jag vill bita dig bara för att se om du håller måttet, vilket jag inte tvivlar på. 

S3ON:
Glad

har inte sett så många bilder på dig, men du ser blyg och lite busig ut, gullig som fan va.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

manul:
heyyy

är det dig jag har som vän på facebook? vill inte missta mig.


   
SvaraCitera