Aviseringar
Rensa alla

hur står ni emot att köpa något ni VERKLIGEN vill ha?


Ämnesstartare

har inte shoppat kläder på en månad nu (weee) men har sådanna cravings för ett plagg nu. det kostar 1600 dessutom, kom me tips!! (är shoppingmissbrukare)


   
Citera

jag inser att det oftast kostar minst 1500 kronor och så väntar jag tills det är slut i min storlek och då sitter jag och hatar mig själv för att jag inte köpte det i tid.


   
SvaraCitera

Image

har cravings på denna som är slut överallt :- ((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Handlade för lite över 3000 kronor på en dag - fick ett par jeans och lite underkläder. Så jag är väl inte egentligen rätt person att svara på den här tråden. Dumma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

jag inser att det oftast kostar minst 1500 kronor och så väntar jag tills det är slut i min storlek och då sitter jag och hatar mig själv för att jag inte köpte det i tid.

fan vad smart [bigsmile] kommer vara smärtsamt när den tar slut men då finns det ingen återvändo liksom

tänker dock att jag förtjänar ett plagg när jag inte ska shoppa fram tills jul (eller längre) vet inte huruvida detta kommer utlösas till att jag förtjänar alla plagg jag vill ha eller ej


   
SvaraCitera

det är när jag kollar på kläder som jag inser att det hade varit gött med ett jobb. det är enda nackdelen med att plugga, man har inte så mycket över för att köpa crazy kläder för stora pengar (fast å andra sidan, när man sedan har ett arbete är sannolikheten att man faktiskt kan ha på sig de crazy kläderna man köper för stora pengar ganska liten, eller?).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

har cravings på denna som är slut överallt :- ((

ååå förstår dina cravings var skitcool

Renesmee:

Handlade för lite över 3000 kronor på en dag - fick ett par jeans och lite underkläder. Så jag är väl inte egentligen rätt person att svara på den här tråden. Dumma.

aaa låter lite onödigt [sad] men pengar kommer och går, du behöver inte göra det igen liksom


   
SvaraCitera

Lounge fact:

fan vad smart kommer vara smärtsamt när den tar slut men då finns det ingen återvändo liksom

jag vet... men man hittar hela tiden nya saker att sukta efter, så det är bara att glömma och gå vidare - essensen av hela vår existens, köper man det inte i tid köper man något annat!!!

vad är det du vill köpa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet att det är olagligt i sverige, hur nu något som är så skönt kan vara det[sad]


   
SvaraCitera

Lounge fact:

ååå förstår dina cravings var skitcool

är lite sugen på deras jacka också men den kostar fem tusen... dock är den dubbel, med dubbla dragkedjor. alltså en innerjacka + en ytterjacka + dragkedja även på ryggen. mkt häftigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

det

men utan dina studier kommer du ju bara få skitjobb (förmodligen) som ändå inte ger särskilt mycket för pengarna, så du är på rätt väg iaf!! längtar tills man har ett vettigt jobb och tjänar åtminstone över 20 i månaden då kan man gå loss lite mer

egentligen borde man inte kolla på kläder alls, men det gör jag ändå.


   
SvaraCitera

Lounge fact:

egentligen borde man inte kolla på kläder alls, men det gör jag ändå.

jag med, fast såpass dyra att jag inte kan köpa dem ändå. gillar denna: www.style.dk dock bara herrmode. oftast mkt dyrt herrmode.

jag studerar sådant som kommer ge mig dåliga löner alternativt inget jobb alls, tror jag. fast jag vet inte, vi får väl se. nu ska jag se på riket!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

jag vet... men man hittar hela tiden nya saker att sukta efter, så det är bara att glömma och gå vidare - essensen av hela vår existens, köper man det inte i tid köper man något annat!!!

ja exakt, det tar aldrig slut, så värdelöst egentligen

men har så mycket plagg nu så det är lättare att tänka typ "den klänningen jag redan har är snyggare än den där", det positiva med att bränt hela sin ekonomi på kläder tidigare [y] men när man hittar unika plagg äre jobbigt

internet:

vad är det du vill köpa?

ett missoni capé, det klassiska mönstret i blått och grått typ, ASNAJS

kebu12:

vet att det är olagligt i sverige, hur nu något som är så skönt kan vara det

haha? [sad] försöker du lura mig nu?

internet:

mkt häftigt.

aha kan ju vara värt det om du vill ha den flera år typ [crazy] men fem tusen är jesus mkt pengar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har också svårt för detta, men har bättrat mig. Var nära personlig konkurs för några år sedan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

haha? [sad] försöker du lura mig nu?

nej vadå, varför skulle jag vilja lura dej?[sad]


   
SvaraCitera