Aviseringar
Rensa alla

hur står ni emot att köpa något ni VERKLIGEN vill ha?


Ämnesstartare

internet:

jag studerar sådant som kommer ge mig dåliga löner alternativt inget jobb alls, tror jag. fast jag vet inte, vi får väl se. nu ska jag se på riket!!!!

vad studerar du? oki hejdå!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Har också svårt för detta, men har bättrat mig. Var nära personlig konkurs för några år sedan.

ojdå, hur lyckades du bättra dig? vad finns det för kurser?

kebu12:

nej vadå, varför skulle jag vilja lura dej?

är ju en vit lögn kanske [crazy] men för bra för att vara sann [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag jämför produkten med andra produkter av samma typ och spenderar timmar av research inför köpet vilket oftast slutar med att jag inte orkar fullfölja köpet utan tänker att jag köper det någon annan dag istället. Och sen köper jag det aldrig. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

är ju en vit lögn kanske [crazy] men för bra för att vara sann [sad]

förstår inte[sad] varför skulle den vara för bra för att vara sann?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

.

aaa känner igen det där, brukar bli ointressant till sist. typ teknikprylar och så. men finns inte så mycket att jämföra detta säregna klädesplagg med

kebu12:

förstår inte varför skulle den vara för bra för att vara sann?

alltså om det vore olagligt att lägga 1600 på ett plagg [crazy] vore bra för mey


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

aaa känner igen det där, brukar bli ointressant till sist. typ teknikprylar och så. men finns inte så mycket att jämföra detta säregna klädesplagg med

Kommer det till säregna kläder så mäter jag min nuvarande inkomst mot priset delat på tiden jag velat ha just detta typ av plagg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

alltså om det vore olagligt att lägga 1600 på ett plagg [crazy] vore bra för mey

ja, men samtidigt så låter man ju inte alltid lagen hindra en, snarare tvärtom[wink]