Aviseringar
Rensa alla

hur startar jag en facebook-chatt med honom?


Ämnesstartare

träffade en kille på en fest förra helgen som jag inte kan sluta tänka på. Vi pratade en del och han verkar gilla mig. Vi är vänner på facebook och jag har nu bestämt mig för att jag vill kontakta honom på nåt sätt. Tänkte starta en fejjankonversation men hur startar man sånt för att det ska bli naturligt? Har liksom ingen anledning. Tips på öppningsrepliker i chatten?

En sak till, lider av " jag vill inte visa att jag gillar dig innan jag vet att du säkert gillar mig"-syndromet vilket gör det hela ännu mer komplicerat. Tror att jag är rädd för att bli dissad och därmed få mitt ego sårat.


   
Citera

Dryga dig lite bara så går det bra sen


   
SvaraCitera

som man startar vilken konversation som helst förslagsvis


   
SvaraCitera

1. Klicka på chattmenyn nere i högra hörnet och sedan på hans namn om han är inloggad. Är han inte det så testa senare.
2. Säg hej.


   
SvaraCitera

iddqd:

1. Klicka på chattmenyn nere i högra hörnet och sedan på hans namn om han är inloggad. Är han inte det så testa senare.
2. Säg hej.


   
SvaraCitera

"Hej, ska vi gifta oss?"


   
SvaraCitera

Viljans Triumf:

"Hej, ska vi gifta oss?"

Isbrytare där, hahaha


   
SvaraCitera

Bajwa:

Isbrytare där, hahaha

Inleder alltid med den frasen när jag ska prata med halvt okända människor [smile]


   
SvaraCitera

Viljans Triumf:

Inleder alltid med den frasen när jag ska prata med halvt okända människor [smile]

Gjorde det en gång på Helgon. Sen när jag svarade på ett annat inlägg hon hade skrivit kallade hon mig stalker. [sad]


   
SvaraCitera

- Hej! Hur är det?


   
SvaraCitera

"kåt? ;););)"


   
SvaraCitera

"Hej, vill du knulla?"


   
SvaraCitera

Hej

hur är läget


   
SvaraCitera

kebu12:

"kåt? ;););)"

*pekar och skriker: exeempel! *
men du är ju sällan seriös ändå så att..[wink][cute]


   
SvaraCitera

Virvelvind:

*pekar och skriker: exeempel! *
men du är ju sällan seriös ändå så att..[wink][cute]

kan du avgöra när jag är seriös och inte då?[wink]


   
SvaraCitera