Aviseringar
Rensa alla

hur startar jag en facebook-chatt med honom?


kebu12:

kan du avgöra när jag är seriös och inte då?

That's the thrill with you, baby [cute]


   
SvaraCitera

Virvelvind:

That's the thrill with you, baby [cute]

Rätt nyfiken på mej eller?[wink]


   
SvaraCitera

kebu12:

Rätt nyfiken på mej eller?

du förbryllar mig ungefär på samma sätt som en ål som slingrar sig ur händerna på en [confused] man vet inte var man har dig [y] sexigt eller inte.. tja ålgrejen var ju inte så het liknelse [confused] [cute]


   
SvaraCitera

Virvelvind:

du förbryllar mig ungefär på samma sätt som en ål som slingrar sig ur händerna på en [confused] man vet inte var man har dig [y] sexigt eller inte.. tja ålgrejen var ju inte så het liknelse [confused] [cute]

tänk om ålen kanske skulle slingrar sej in någonstans på dej, om du fattar vad jag menar[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera

kebu12:

tänk om ålen kanske skulle slingrar sej in någonstans på dej, om du fattar vad jag menar

EEWW FY FAN VAD ÄCKLIG DU ÄR [tard] [cry][mad] fyfan. En sån ål gör mig inte nyfiken, ger mig bara en önskan om att lägga 1000 mil mellan mig och den [surprised][badgrin] där har vi dig i ett nötskal [wink] äntligen har jag fått ett hum om vem du är [wink][love]


   
SvaraCitera

"hej, ska vi knulla"


   
SvaraCitera

kebu12:

tänk om ålen kanske skulle slingrar sej in någonstans på dej, om du fattar vad jag menar

aedel:

"hej, ska vi knulla"

okej.. du kanske inte är så unik ändå [confused]


   
SvaraCitera

Virvelvind:

EEWW FY FAN VAD ÄCKLIG DU ÄR [tard] [cry][mad] fyfan. En sån ål gör mig inte nyfiken, ger mig bara en önskan om att lägga 1000 mil mellan mig och den [surprised][badgrin] där har vi dig i ett nötskal [wink] äntligen har jag fått ett hum om vem du är [wink][love]

har ålen väl bestämt sej för att slingra sej in, då finns det inget som kan hindra den[wink][wink]


   
SvaraCitera

kebu12:

har ålen väl bestämt sej för att slingra sej in, då finns det inget som kan hindra den

Har du inte sett den där filmen där fittan biter av kuken på alla som knullar henne?

Tjejen verkar ju vara otroligt skön men vafan, ingen ål har väll någonsin tyckt om en vegan?


   
SvaraCitera

aedel:

Tjejen verkar ju vara otroligt skön men vafan, ingen ål har väll någonsin tyckt om en vegan?

menar du mig? [surprised]


   
SvaraCitera

aedel:

Har du inte sett den där filmen där fittan biter av kuken på alla som knullar henne?

Haha nej har inte sett, något man missat eller?[crazy]

aedel:

Tjejen verkar ju vara otroligt skön men vafan, ingen ål har väll någonsin tyckt om en vegan?

Vem är vegan, virvelvind eller?[shake]


   
SvaraCitera

Virvelvind:

menar du mig?

Jag var ju tvungen att kolla profilen ju, läste vegan sist och då blev det från att vara en jättego tjej till en helt ok vilket är det bästa betyg en vegan fått från min sida.


   
SvaraCitera

aedel:

Jag var ju tvungen att kolla profilen ju, läste vegan sist och då blev det från att vara en jättego tjej till en helt ok vilket är det bästa betyg en vegan fått från min sida.

blev lite paff att du hade kollat upp mig [surprised] jaså varför var du tvungen till det? nyfiken på mig ellör? [wink][wink]
Jag är vegan och stolt.<3
Är glad att jag är godkänd av dig. Orkar inte riktigt betygsätta dig är det OK eller? [tired]


   
SvaraCitera

Virvelvind:

blev lite paff att du hade kollat upp mig jaså varför var du tvungen till det? nyfiken på mig ellör?

Jag var ju tvungen eftersom jag är en ärke stalker [wink]


   
SvaraCitera

aedel:

Jag var ju tvungen eftersom jag är en ärke stalker

åhå.
Så du dömer ut mig för att jag är vegan?
och vad har ålar emot veganer?
de borde gilla oss eftersom vi inte äter dom [cute]


   
SvaraCitera