Aviseringar
Rensa alla

hur stor..?


Ämnesstartare

tjaa[rolleyes]
hur stor vill ni att kuken ska vara för att ni ska njuta av det tjejer? [rolleyes]

Dold text: vem vill inte tillfredställa alla kvinnor[cute]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Mina erfarenheter är att den måste vara runt 20 centimeter, åtminstone minst 18. Allt mindre känns knappt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antebond:

vem vill inte tillfredställa alla kvinnor[cute]

Alltså... Det vore fett jobbigt. Det är ju fan jobbigt nog med att nästan tillfredsställa en. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nevon:

Det är ju fan jobbigt nog med att nästan tillfredsställa en. [blush]

det är på sätt och viss sant [smile]
men vill höra tjejernas åsikt


   
SvaraCitera

antebond:

hur stor vill ni att kuken ska vara för att ni ska njuta av det tjejer?

Större än din är nog gränsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nevon:

Alltså... Det vore fett jobbigt. Det är ju fan jobbigt nog med att nästan tillfredsställa en. [blush]

Du har ju uppenbarligen för liten penis, det märks tydligt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var på tiden att det kom en "hur-stor-ska-kuken-vara"-tråd. Det finns ju ingen tidigare...
Dold text: Eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

Större än din är nog gränsen

haha den va bra [wink]


   
SvaraCitera

jag har hört att för varje kukstorlekstråd man INTE skriver så får man 0,5 cm extra kuk.


   
SvaraCitera

antebond:

haha den va bra [wink]

klart den va[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Du har ju uppenbarligen för liten penis, det märks tydligt!

Har jag någonsin påstått någonting annat? Capture har faktiskt sagt att om min penis blev mindre så skulle den gå innåt. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nevon:

Har jag någonsin påstått någonting annat? Capture har faktiskt sagt att om min penis blev mindre så skulle den gå innåt. [no-no]

Vilken slump, min flickvän sa att om min penis blev större så skulle den gå innåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Vilken slump, min flickvän sa att om min penis blev större så skulle den gå innåt.

Kan du förklara logiken bakom det där resonemanget? Menade hon att din snopp var så stor att den redan fyllt ut allt rum, och därför kommer att börja gå in i dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nevon:

Kan du förklara logiken bakom det där resonemanget? Menade hon att din snopp var så stor att den redan fyllt ut allt rum, och därför kommer att börja gå in i dig?

Min tjej är inte fysikproffessor, om man säger så. Hon säger också att xbox 360 heter som den gör för att man vänder sig 360 grader och går därifrån när man ser den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Hon säger också att xbox 360 heter som den gör för att man vänder sig 360 grader och går därifrån när man ser den.

Går hon ofta baklänges?


   
SvaraCitera