Forumet - hur stor chans?

hur stor chans?

181 0 48
Hade sex med en kille härrom dan. underbart, och tycker om honom så mkt!
men, så hände de som man inte trodde kunde hända, iaf inte allt för ofta, kondomen sprack. märkte de eftre ca 5 min, han hann inte komma, men jag har en sådan väldig ångest! går inte på p piller, inget annat. Mensen tog slut 2 dar innan vi hade sex.
hur stor är chansen att de ändå blev ngt? Bör jag ha en sådan enorm ångest!? de var ju en olyckshändelse!
HJÄLP!

Spana också in:

hejkattunge:

Har hört att ju mer man gillar personen man har sex med, ju större chans är det att bli gravid..

sicken tur att jag bara tänker ha hatsex då,då behövs ju varken kondom eller piller,bara ett ispaket till killen,men d är ju jag. Sen så är d ju myterna om att man kan bestämma kön beroende på vilken ställning killen sprutar i,så man ska ta graviditetsgrejjsen med en nypa salt.
Tözen:

sicken tur att jag bara tänker ha hatsex då,då behövs ju varken kondom eller piller,bara ett ispaket till killen,men d är ju jag. Sen så är d ju myterna om att man kan bestämma kön beroende på vilken ställning killen sprutar i,så man ska ta graviditetsgrejjsen med en nypa salt.

Precis. Men varför ispaket till killen?
hejkattunge:

Fast han får ju skylla sig själv om han inte vill göra någon brud på smällen!

sant sant,men bedövningssalva och ispack och gud vad jag är snopphatisk nu.Hela världen hade vart så mycke lättare om tjejer hade snoppar istället och alla va lesbiska!Tjejer tänker mer lika.
Tözen:

men jag skriver upp dig på listan över "män" jag kanske kan ligga med om du och jag vore dom enda människorna kvar på jorden och alla dildofabriker är sprängda och alla kukliknande föremål demolerade.

Vilken ära. Tack så mycket.

Tözen:

Då kanske du har en chans.

Föredrar nog porrfilm då istället i alla fall.