Forumet - Hur stor chans?

Hur stor chans?

189 0 21
Var på lite fest igår med några polare, det var från början bara jag och och ett antal polare (killar) så tänkte inte på att ta med kondomer dit. Iaf dök det upp helt random några brudar till festen och det slutade med att man hamnade i sängen med en utav dem.. Jag frågade flera gånger om hon tog p piller och det sa hon att hon gjorde så vi hade oskyddat (fanns inga kondomer till hands)... Hon sa på morgonen också när jag frågade igen att hon tar p piller och att hon inte haft mens på 4a månader. Ingen aning vad det betyder, är inte så insatt i det, vet inte om det är positivt eller negativt. Iaf vågar man lita på henne att hon tar p piller. Känner henne inte speciellt bra (träffade henne den kvällen). Liksom varför skulle hon ljuga?

Har iaf lärt mig att alltid ha med kondomer, även fast det är en tillställning med bara killar, man vet aldrig när brudar dyker upp..

Spana också in:

Ja, jag tror tyvärr du har blivit smittad. Att flickor inte kan ge ett rakt svar om dem går på p-piller eller inte, brukar ofta vara orsakat av en könssjukdom som heter re'tard, re'tarde-smittade brukar ofta söka sig till hormonstyrda grupper av det motsatta könet, där man lätt hamnar i umgänge. Men med tanke på att du satte på henne utan att vara säker på om det var säkert eller inte, och inte fattar att p-piller ofta har en effekt som gör att menstruationen minskar - så kan det vara mycket möjligt att du redan är re'tard-smittad...............