Aviseringar
Rensa alla

Hur stor chans har jag att få tjejer?


Min egna värdering på hur jag som tjej ser på din beskrivning.

Jag är 17 år +
tränar 4 gånger/vecka på gym +
har personlighet +
men ganska fult ansikte -
inga finnar +
men ganska osymmetriskt och så -
och så har jag glasögon +/-

Så om man summerar: 4 stycken plus, 2 stycken minus och 1 neutral. Så dina chanser är bättre än för genomsnittet av killar.

För övrigt, vad menar du med att du är "ganska osymetrisk"? Glasögon är tufft på killar såvida de inte har supertjocka glas.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stolt blond svenska:
Min egna värdering på hur jag som tjej ser på din beskrivning.

Jag är 17 år +
tränar 4 gånger/vecka på gym +
har personlighet +
men ganska fult ansikte -
inga finnar +
men ganska osymmetriskt och så -
och så har jag glasögon +/-

Så om man summerar: 4 stycken plus, 2 stycken minus och 1 neutral. Så dina chanser är bättre än för genomsnittet av killar.

För övrigt, vad menar du med att du är "ganska osymetrisk"? Glasögon är tufft på killar såvida de inte har supertjocka glas.

Hjärta

Nice, låter ju bättre än vad jag hade hoppats påMycket glad

Alltså jag kan inte riktigt förklara, du kan väl googla men iaf har jag nog inte så väldigt vackert ansikte 😛
Mina glasögon är ganska tjocka, jag är långsynt så mina ögon ser typ större ut än vad de egentligen är, men gör det då att typ alla tjejer kommer undvika mej? Jag klarar mej egentligen utan men det blir jobbigt efter en tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snacka.org:

Varför undrar du?

vem vill inte ha tjejer lixom?


   
SvaraCitera

Kille98a: vem vill inte ha tjejer lixom?

Jag menade snarare att svaren i en en sån här tråd inte kommer att förändra något irl för dig. 
Vad förväntas du få ut av den här tråden, det var egentligen det jag undrade?


   
SvaraCitera

Kille98a: Mina glasögon är ganska tjocka, jag är långsynt så mina ögon ser typ större ut än vad de egentligen är, men gör det då att typ alla tjejer kommer undvika mej? Jag klarar mej egentligen utan men det blir jobbigt efter en tid.

Jag minns en klasskompis i lågstaditet. Hon var sådär "docksöt" om du förstår hur jag menar. Men hon hade kraftigt synfel och supertjocka glas. Dessutom hade väl inte hennes föräldrar valt de mest passande bågarna till henne.
Hon blev aldrig retad eller mobbad för sina fula glasögon eftersom hon var så söt från början men så träffade jag henne av en slump för några år sedan. Studerande akademiker, utseende som en superbabe och nu hade hon laseropererat sina ögon och slopat glasögonen. Utseende = WOW!
Så visst finns det även möjlighet för dig framöver att slopa glasögonen.


   
SvaraCitera

se om du kan fixa brillor med tunnare glas


   
SvaraCitera

Snacka.org:

Jag menade snarare att svaren i en en sån här tråd inte kommer att förändra något irl för dig. 
Vad förväntas du få ut av den här tråden, det var egentligen det jag undrade?

ta din gamla cigarett och cykla till bahamas Icke!


   
SvaraCitera

it's all about that carisma


   
SvaraCitera

huhh: ta din gamla cigarett och cykla till bahamas

Que?


   
SvaraCitera

22,5%


   
SvaraCitera

Snacka.org:

Que?

tu eres poco cabronito y una maricon, aqui.

han kan väl inte veta om han kommer få något vettigt tips eller ej, det finns saker här i världen som vi vet om att vi inte vet, t.ex. jag VET att jag INTE VET vad huvudstaden i gambia heter, men det finns också saker vi inte ens vet att vi inte vet. Så försök öppna ditt sinne istället för att försöka klaga på dem som gör det. 🙂 peace


   
SvaraCitera

huhh: han kan väl inte veta om han kommer få något vettigt tips eller ej, det finns saker här i världen som vi vet om att vi inte vet, t.ex. jag VET att jag INTE VET vad huvudstaden i gambia heter, men det finns också saker vi inte ens vet att vi inte vet. Så försök öppna ditt sinne istället för att försöka klaga på dem som gör det. 🙂 peace

Whatever you say... Frågan var iaf till TS, inte till dig. Jag har ett syfte med frågan, och det är att förstå mer hur TS tänker för att sedan bättre ge ett svar på hans fråga.


   
SvaraCitera

Snacka.org:

Whatever you say... Frågan var iaf till TS, inte till dig. Jag har ett syfte med frågan, och det är att förstå mer hur TS tänker för att sedan bättre ge ett svar på hans fråga.

om det stämmer så låter det bra. Tumme upp ursäkta isf


   
SvaraCitera

huhh: om det stämmer så låter det bra.  ursäkta isf

Jag brukar inte skriva bara för att jävlas, har oftast ett syfte att hjälpa till. 


   
SvaraCitera

Snacka.org:

Jag brukar inte skriva bara för att jävlas, har oftast ett syfte att hjälpa till. 

Ska hålla det i minnet innan jag blir sur hihi Rodnar


   
SvaraCitera