Aviseringar
Rensa alla

hur stor kuk har alla här? vad är minemal stoleken åt en tjej


Ämnesstartare

tja alla hur stor kuk har alla här och vad tycker alla tjejer är lagom stolek på en kuk vad duger åt er?[smile][tard]


   
Citera
Ämnesstartare

så här:
|----------------------------------------------[tard]-------------------------------​---------------|


   
SvaraCitera

25 är minimun.
Och då snackar jag tum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

själv är jag 17år och min är 16-17cm lång och 12-13omkret jag tycker det är litet är rädd att min tjej inte blir nöjd med den för den är inte så stor : /


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

3,14 m.


   
SvaraCitera

jaag_91_:

så här:

jag tänkte först innan jag han tänka att du hade lagt upp kuken mot skärmen och punktat så långt. [sad]


   
SvaraCitera

så här:
|---|

Tözen:

jag tänkte först innan jag han tänka att du hade lagt upp kuken mot skärmen och punktat så långt.

jag gjorde så[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

jag tänkte först innan jag han tänka att du hade lagt upp kuken mot skärmen och punktat så långt. [sad]

näe [no-no] proportionellt mot det där huvet [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

så här:
|---|

Tözen: jag tänkte först innan jag han tänka att du hade lagt upp kuken mot skärmen och punktat så långt.
jag gjorde så[blush]

Fan du måste ha mosat ut den rejält [tard]


   
SvaraCitera

guldbyn:

själv är jag 17år och min är 16-17cm lång och 12-13omkret jag tycker det är litet är rädd att min tjej inte blir nöjd med den för den är inte så stor : /

LOL ! Medel är runt 15 cm ... vanligast är 11-17 cm , och bara 10 % (?) har mindre än 11 eller större än 18, så den räknas som stor.

Jag vet inte vad jag har , 12 elle nott [cool] Vem vet ..


   
SvaraCitera

Utav någon lustig anledning brukar jag inte dra fram måttband när jag tänker ligga med folk. Ska överväga att börja.


   
SvaraCitera

jaag_91_:

Fan du måste ha mosat ut den rejält

är egentligen 2,5 streck, men jag avrundade uppåt[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Riiikard:

12 elle nott

[tard]

kebu12:

är egentligen 2,5 streck, men jag avrundade uppåt[blush]

[no-no]


   
SvaraCitera

har lika stor som kebu[blush]


   
SvaraCitera

jaag_91_:

[no-no]

[sad]


   
SvaraCitera