Aviseringar
Rensa alla

hur stor penis?


Ämnesstartare

Detta är först och främst till alla tjejerna[cute]

Skulle en kuk på 13 cm och 12 i omkrets kunna tillfredställa dig?

och är min kuk förliten för att jag skulle kunna ha sex?[cry]


   
Citera

Ja den är för liten. Begå självmord, det finns ingenting som kan hjälpa dig med din penis, ingen operation och inga piller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LitenPenis:

Ja den är för liten. Begå självmord, det finns ingenting som kan hjälpa dig med din penis, ingen operation och inga piller.

Den kan ju fortfarande växa?;)


   
SvaraCitera

Luxor:

Den kan ju fortfarande växa?;)

Nej, tyvärr. Inte tillräckligt mycket för att det ska hjälpa. Jag är ledsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LitenPenis:

Nej, tyvärr. Inte tillräckligt mycket för att det ska hjälpa. Jag är ledsen.

joho [bigsmile][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men snälla nån.. [chocked] Vad folk här än säger så kan jag säga direkt att den räcker. Sett till världens snitt är din över den längden. I Sverige har män sett till övriga världen ett stort snitt på 14,5-15 cm.

Vad folk än skriver här och att alla har 23 cm+ är bara struntprat. I verkligheten har dom som skryter högst 10 cm, om ens det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dessutom skulle jag vilja se småflickorna som "vill ha" 25 cm och 20 cm i omkrets få den i fittan. Frågan är om dom överlever.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajen Hardcore:

Men snälla nån.. Vad folk här än säger så kan jag säga direkt att den räcker. Sett till världens snitt är din över den längden. I Sverige har män sett till övriga världen ett stort snitt på 14,5-15 cm.

gör den? Är på G med en tjej och både jag och hon är oskuld så.. tänk om hon inte känner den?[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luxor:

gör den? Är på G med en tjej och både jag och hon är oskuld så.. tänk om hon inte känner den?

Du har över snittet på omkretsen.. Om hon inte känner den så är det hon som är ovanlig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajen Hardcore:

Dessutom skulle jag vilja se småflickorna som "vill ha" 25 cm och 20 cm i omkrets få den i fittan. Frågan är om dom överlever.

Haha!! XDD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kapitalistsvin:

Haha!! XDD

Skicka dom till akuten, skulle ju vara rätt åt 12-åringarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luxor:

tänk om hon inte känner den?

då får du väl se till att pricka fittan och inte lufthumpa då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

neeeej va den ba 14 sentimeter om den va 14,1 sentimete hadde hon tjänt den NEEEjj [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fiskarn:

ffs, uppmuntra dom inte till att ha kort hår. disgusting

tycker du?[surprised]tycker de är skit sexit juh[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjejer ska ha ganska långt hår.


   
SvaraCitera