Aviseringar
Rensa alla

hur stor risk?


Ämnesstartare

oskyddat sex dagen efter sista mensdagen känns som att det skulle vara mindre risk att bli gravid.. Har jag fel? (nej jag hade inte oskyddat sex med mening, kondomen gick sönder)

dessutom, jag och min pojkvän pratade om dethär, dagen efter-piller är så dyrt (och ungdomsmottagningen är väl inte öppen idag?) och abort är väl gratis haha, om jag nu skulle vara gravid. Man måste tänka ekonomiskt! [no-no]


   
Citera

SYNDARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![mad][mad][mad]


   
SvaraCitera

ninjagrisen:

, dagen efter-piller är så dyrt

asså................................................................................. ....hjärnskadade fitta,hoppas du är troll


   
SvaraCitera

ninjagrisen:

oskyddat sex dagen efter sista mensdagen känns som att det skulle vara mindre risk att bli gravid.. Har jag fel? (nej jag hade inte oskyddat sex med mening, kondomen gick sönder)

kör upp en tvål och hoppas på det bästa [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

asså................................................................................. ....hjärnskadade fitta,hoppas du är troll

nej. är jag sjuk som tycker att det är dyrt med 200 spänn? 😛


   
SvaraCitera

ninjagrisen:

nej. är jag sjuk som tycker att det är dyrt med 200 spänn? 😛

vad är inte en unge i 18 år?dumma fittor som du ska fan inte ha sex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ninjagrisen:

nej. är jag sjuk som tycker att det är dyrt med 200 spänn? 😛

Eh, ja.
Om du tycker abort är ett bättre alternativ bara för att det är gratis så är du fan det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

vad är inte en unge i 18 år?dumma fittor som du ska fan inte ha sex

haha smart idé. ofta att jag skulle föda ungen


   
SvaraCitera

ninjagrisen:

haha smart idé. ofta att jag skulle föda ungen

du verkar inte direkt smart när du tycker att abort är bättre än att betala 180 spänn för ett dagen efter piller,ha skydd för dina idiotgener ska fan inte föras vidare[tired]


   
SvaraCitera

Tözen:

hoppas du är troll

Mhm!

Tözen:

ha skydd för dina idiotgener ska fan inte föras vidare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

ha skydd

läser någon vad man skriver?

ninjagrisen:

nej jag hade inte oskyddat sex med mening, kondomen gick sönder


   
SvaraCitera

ninjagrisen:

läser någon vad man skriver?

nej,läste bara att du är så jävla dum i huvet som tycker att en abort är bättre än 180 spänn på ett dagen efter piller[tired]man behöver inte läsa resten för att inse hur jävla korkad du är[tired]


   
SvaraCitera

Tözen:

man behöver inte läsa resten för att inse hur jävla korkad du är

[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

Tözen - ninjagrisen: 1-0


   
SvaraCitera

ninjagrisen:

Man måste tänka ekonomiskt! [no-no]

Du är för fan 17. Sannolikt så bor du hemma och får mat och hyra betalt utav dina föräldrar. Gå och köp ett jävla dagen efter-piller nu. Man måste tänka på sin hälsa, och med tanke på svaren du fått i den här tråden så känns det mycket sannolikt att någon här uppsöker dig och slår sönder dina knäskålar med valfritt metallföremål pga

Tözen:

hur jävla korkad du är


   
SvaraCitera