Aviseringar
Rensa alla

hur stor risk?


Myksa:

Tözen - ninjagrisen: 1-0

jag är på dåligt humör och hon är fan hjärnskadad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ninjagrisen:

och ungdomsmottagningen är väl inte öppen idag

dem brukar ha öppet 3 timmar typ på mellandagarna du har fortfarande tid att springa dit [bigcheers]


   
SvaraCitera

man får icke idka samlag innan giftermål.


   
SvaraCitera

ninjagrisen:

dagen efter-piller

Inte dyrt!! Värt att köpa!


   
SvaraCitera

Tözen:

jag är på dåligt humör och hon är fan hjärnskadad

Ditt humör ska inte jag uttala mig om men hon är rejält dum i huvudet ja. [smile]


   
SvaraCitera

Myksa:

Ditt humör ska inte jag uttala mig om men hon är rejält dum i huvudet ja.

Jag vill hellre skada kroppen med abort eller ha ett barn i 18 år istället för att köpa ett piller för 180 kr eller sy igen fittan så idiotgener inte förs vidare.


   
SvaraCitera

Tözen:

Jag vill hellre skada kroppen med abort eller ha ett barn i 18 år istället för att köpa ett piller för 180 kr eller sy igen fittan så idiotgener inte förs vidare.

Fortfarande på dåligt humör. [sad] Här - ta en öl. [cheers]

Nä men hon vet nog inte riktigt vad det innebär med abort. Låter som om hon tror att det är ungefär lika enkelt som att spola toaletten...
Puckad och obildad.


   
SvaraCitera

ninjagrisen:

dagen efter-piller är så dyrt (och ungdomsmottagningen är väl inte öppen idag?) och abort är väl gratis haha


   
SvaraCitera

Myksa:

Låter som om hon tror att det är ungefär lika enkelt som att spola toaletten...
Puckad och obildad.

Precis[smile]men gratis!

Myksa:

Här - ta en öl.

ne,ska ut och va nykter=sämre humör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänk så här ist betala 200 spänn lr vad de nu kostar eller få men för livet?! vad väljer man, det är ett jävligt lätt val!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha nej nej ta det lugnt, jag har tagit ett dagen efter-piller. jag undrade inte så mkt om jag skulle göra det eller inte.. min fråga var snarare hur stor risk det var att jag skulle bli gravid, någon som vet?

(det med abort eller dagen efter-piller var mer ett skämt, förlåt [n])


   
SvaraCitera

hahahahaha! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ninjagrisen:

dessutom, jag och min pojkvän pratade om dethär, dagen efter-piller är så dyrt (och ungdomsmottagningen är väl inte öppen idag?) och abort är väl gratis haha, om jag nu skulle vara gravid. Man måste tänka ekonomiskt! [no-no]

är du snål så satsa på kemisk abort. men dagen efter piller är enklare och mer ansvarsfullt[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

21MysigaCentimeter:

är du snål så satsa på kemisk abort. men dagen efter piller är enklare och mer ansvarsfullt[no-no]

haha herregud är det någon på denhär sidan som faktiskt läser vad man skriver? jag tog ett dagen efter-piller, hade inte tänkt göra nåt annat. folk här är såna jävla r-tards


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ninjagrisen:

haha herregud är det någon på denhär sidan som faktiskt läser vad man skriver? jag tog ett dagen efter-piller, hade inte tänkt göra nåt annat. folk här är såna jävla r-tards

om alla missförstod dig så måste du nog formulera dig lite bättre nästa gång.


   
SvaraCitera