Aviseringar
Rensa alla

Hur stor roll spelar utseendet?


vhfaj:

Inte attraktivt. Status. Det har aldrig varit attraktivt med fettsäckar.

nej, det var idealet och det var attraktivt också. kvinnorna var fylliga och hade kurvor, something to grab on you know. dessutom är allt relativt så diskussionen känns ganska död.

vhfaj:

Vad är feeders?

google is ur friend

Lindblom:

brudar

honey, im hooome


   
SvaraCitera
blum
 blum

vhfaj:

Vad är feeders?

Såna som tänder på överviktiga tjejer, och pushar på dem att bli fetare och fetare typ.

vhfaj:

Inte attraktivt. Status. Det har aldrig varit attraktivt med fettsäckar.

Det var attraktivt i den tidens kultur, jo. Du verkar tro att din bild av vad som är snyggt är allas bild. Vidga dina vyer!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

25%

Det är viktigt att personen är attraktiv, men jag tycker attraktionen sitter mest i personens utstrålning/laddningen som uppstår, brukar inte fundera över designen på själva kroppen, om nån inte är frånstötande ful så man hajar till, har heller aldrig direkt tyckt någon varit snygg.

vhfaj:

Vi kommer alltid att drömma om en vackrare eller mer passande partner, även när vi är gifta och har barn.

Har du aldrig varit kär i någon?
det har inte jag heller, men jag trodde grejen med det var att man tyckte den man valt ut var den bästa i världen, just då iaf. Ifall man vill byta ut personen är man väl inte kär på riktigt? =/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

50% (kille) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

Såna som tänder på överviktiga tjejer, och pushar på dem att bli fetare och fetare typ.

Låter sjukt i mina öron.

Lindblom:

Det var attraktivt i den tidens kultur, jo. Du verkar tro att din bild av vad som är snyggt är allas bild. Vidga dina vyer!

I vilken kultur är det snyggt med fetknoppar? Vi snackar inte några extrakilon nu, utan personer som väger 150kg.

Tråkadero:

Har du aldrig varit kär i någon?det har inte jag heller

LOL, I see what you did there. Jo det har jag, och det var mitt livs bästa läxa. Jag blev störtkär, men jag märkte att jag övertalade mig själv att hon var den rätta fast hon egentligen inte alls var det. Anledningen var att jag trodde att jag inte kunde få någon annan, och så startade hjärnan den processen.

Riktigt, riktigt äkta kärlek är extremt få förunnat. Varför tror du det finns folk som skiljer sig efter 30 års äktenskap? Jo, för att de äntligen vaknar och inser att det kanske inte var så perfekt trots allt.


   
SvaraCitera
Correh

vhfaj:

100% (kille) (Du röstade på detta alternativ)

Kan inte vara med en tjej som är ful, men samtidigt så gör ju kärleken personen vacker.. Men för att bli kär krävs ju från början att personen är snygg.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

vhfaj:

50% (kille) (Du röstade på detta alternativ)

Med en ganska fet marginal


   
SvaraCitera

Varje gång jag ser en tråd skriven av dig påminns jag om att insidan, och framförallt hjärnan, är bra mycket viktigare än allt annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luna Lovegood:

Varje gång jag ser en tråd skriven av dig påminns jag om att insidan, och framförallt hjärnan, är bra mycket viktigare än allt annat.

Varje gång jag ser dig undrar jag hur många konton isola har skapat på UM.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

25% (tjej) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

vhfaj:

Varje gång jag ser dig undrar jag hur många konton isola har skapat på UM.

HAHA[bigsmile]


   
SvaraCitera

vhfaj:

Varför tror du det finns folk som skiljer sig efter 30 års äktenskap? Jo, för att de äntligen vaknar och inser att det kanske inte var så perfekt trots allt.

Nä, för att de var/är dumma i huvet. Har inget med riktigt riktigt äkta kärlek att göra. Trams.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Har inget med riktigt riktigt äkta kärlek att göra. Trams.

Hah!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

0% (kille) (Du röstade på detta alternativ)

något annat vore lögn


   
SvaraCitera

120 kubikmeter!


   
SvaraCitera