Aviseringar
Rensa alla

Hur stor snopp har ni?


Ämnesstartare

Det går att ändra ptv och ptr. Jag var ptv ett tag, men så började jag lägga kuken åt sidan i kalsongerna och runka åt höger. Gjorde så ett bra jävla tag. Nu står han rakt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tja du... Nästan på, för de flesta jag varit med har klagat över herr feting. Men vissa har gillat det,
så det beror helt på partnern.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag la alltså kuken åt höger då i kalsongen. Alltid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte va folk får ut av att ljuga om sin kukstorlek på nätet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det låter lite sjukt att de skulle ha 15-16 cm i omkrets för det är ju för fan som en normal handled.

jag har väl cirka 15 cm omkrets ute vid ollonet men annars kan inte omkretsen vara mer än 12-13

förresten hur är standarden när man mäter en snopp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Först och främst vill jag påpeka att detta är den "officiella" kukmätningstekniken, som "sexrådgivare" har berättat... =)

1. Jobba upp ett stånd (dumt att mäta utan) 😉
2. Lägg en linjal på ovansidan av kuken.
3. Tryck ner linjalen mot bäckenbenet (tror jag väl att det heter) så långt det går.
4. Läs av på linjalens skala (sumt att läsa av på termometern t.ex.) 😉

Detta betyder bland annat att de med lite fett på magen (jag t.ex.) har en kukrot som "göms". Därav ser kuken kanske inte ut att vara 20cm, trots att den är det.

För övrigt så ljuger jag inte om mina 20cm i längd och 15cm i omkrets (det vet jag inte var jag mäter, men vid roten hade jag 15cm, i mitten 14cm, och ollonet 15cm). Varför skulle jag göra det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur menar du med att trycka ner kuken?..ska man trycka ner den så långt man kan?.. min är ju lite böjd uppåt så lägger ja en linjal som vanligt på kuken så blir de licksom som en liten bro.. 😛 så ja brukar använda måttband


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej!
jag har problem!
15 år och 9cm i slak och 11 vid stånd!
när växer jag???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj, min snopp växte visst 1 cm. omkretsen va f ö 14-15


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag e 15 o har 14,x i längd o 10,x i omkrets..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pöjken: sjukt att din är längre än min i slakt tillstånd :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fråga IEPSO (International European Penis Standard Organisation)... Nä, va fan, finns väl la ingen
standard. Ta ett jävla måttband och sätt det vid
kukroten och runka upp kuken som fan och mät...
Eller ta ett kalkerpapper och sätt det vid roten
och dra ett sträck vid toppen på ollonet och mät
med linjal, om du inte har måttband. För jag antar
att din kuk inte är rakt som ett spik...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va fan, trycka ner en linjal mot bäckenet? Hallå där, du får mäta från roten och inte nåt jävla bäckenben. Annars hade man ju kunnat trycka in linjalen en bra bit mer och fått fuskmått... Knullar du en brud med kuken från ollonet till roten eller från ollonet till bäckenet? heh...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var finns dom referenserna för att mäta en kuk från bäckenet? Nån full sexrådgivare som hamnat i fel bransch?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dessutom kan inte jag få in linjalen så långt. muskler ivägen 🙁 fan va liten kuk jag fått pga mina muskler ;(

äh skiterr väl jag i använder den ändå inte


   
SvaraCitera