Aviseringar
Rensa alla

Hur stor snopp har ni?


Ämnesstartare

mina förbannade äckliga magrutor vad de förföljer mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hörrö Leksaken....jag har PTV. Så du menar att man kan få den rak om man runkar åt höger o lägger den åt höger i fillsingarna...hur lång tid tog det för dig att få rak då??? Jag har varit inne på de spekulationerna mä......


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, precis. Tvinga den lite åt höger när du runkar och lägg alltid ner den till höger, och låt honom ligga till höger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok...Leksaken... men hur lång tid tog det att få den rak?????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har 19 cm och 14,5 i omkrets, mina handleder är 17 cm =), planerar att lägga till nån cm vid dom måtten när jag ska kura med deca =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är 15 år och har 18cm, i omkrets vet jag inte, hur mäter man det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag e 14 o har 19.5 cm... o jag har även en glad flickvän för det =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo säkert, en massa 14 o 15 åringar som har 18+....jag tror att många ljuger om sin längd här....fast jag gjorde inte d...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej, men kom hit o mät den då så ska du få se! kanske ska säga det att jag e 180 lång o fick en tidigt pubertet.. tror du mig nu llr?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag personligen tror att de flesta här överdriver lite grann, dock inte sagt att alla gör det! Och du, att du är 180 cm lång behöver inte betyda stor kuk... Jag är 1,86 lång och har liten kuk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

håller me eldorado. Va är de för ide om att ljuga om er kukstorlek?? De är ju samma sak när man är inne på en chatt o alla har kukar som är 25 cm, väx upp istället. Och ens längd eller kroppsbyggnad har för övrigt INGET med kukens storlek att göra. De är är högst sannorlikt att Iprem mannen har större kuk än Atlas, sådeså!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min kille har 19... vet inget om omkretsen, men den är perfekt för mig iaf =)

Tror att jag skulle bli livrädd för en snopp som var större, AJ!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

21 cm 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjena tjena.. undrar en sak hur många av er har ett rakt stånd...?? alså rakt up mot magen??? undrar bara... =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är 13 år och har ca 12-13 cm lång.. normalt?


   
SvaraCitera