Aviseringar
Rensa alla

Hur stor snopp har ni?


Ämnesstartare

Min är som Karlsson på taket: Lagom lång, lagom tjock och i sina bästa år :-p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min är som Barbapappa: Så jävla lång, så jävla tjock och i sina bästaste år. Ändrar form efter behag. Knottervarriant finns. =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min kyk är 27,3 cm lång 17 omkrets!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ganska roligt att 90% av alla här har 20cm i snitt...o minst 15cm i omkrets..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

längd: 19 cm
omkrets: 14-15 cm (beroende på vart man mäter)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

35 år, 18 lång 14,5 omkrets.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

15/12 cm 14 bast duger bra i min ålder ska inte klaga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min kuk är enorm, det går inte säkert att fastställa dess storlek med dagens sätt att mäta.

Fast storleken har ingen större betydelse, bara fanskapet funkar eller hur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

user: om jag som tjej har nåt att säga till om så spelar inte storleken nån roll......


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semlan: Visst har du lika stor rätt som killar att uttrycka din åsikt. Det är alltid roligt med blandade kön i diskussionerna. Det sägs att en penis storlek inte ska spela så värst stor roll i sexlivet, men det sägs även att en stor känns mer än en liten och detta verkar ju helt sant. Därmed spelar det roll. Sedan så är inte mitt framida sexliv det jag oroar mig för, utan det är jag själv som mår dåligt av det här. Alla bara säger att tjejerna inte bryr sig så mycket som man tror, men det är faktiskt jag själv som mår dåligt av det. Mitt självförtroende är väldigt lågt pga detta, och det känns väldigt jobbigt med offentliga duschar och liknande. Jag har blivit retad för min lilla snopp under många många år, och det känns ju inte bra. Men som sagt - storleken spelar stor roll, om inte i sexlivet så spelar det stor roll i det vardagliga livet. Tänk på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spelar inte så stor roll hur stor kuk ni har, det handlar bara mäst om hur ni använder den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

försöker mäta här och nu .... men jag lyckas inte runka upp ett stånd. em najg dricker öl (7,2) - i slakt tillstånd är den hur liten som helst, sen ökar den la minst ehm 500% eller nått om jag e nyckter, annars kan det skilja typ2-4 centimeter trro jag OCH hur fan är det möjligt egentligen?? o bertäffande PTV - så har man runkat med högernäve och tvärtom, dvs PTH = vänsterhänt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

webdesigner: Du har förstått detta med PTV och PTH fel.
PTV är då pitten pekar till vänster (PTV = Pitt Till Vänster) och PTH är när det pekar åt höger (Pitt Till Höger.
Sen finns det de som är raksnoppade, men det lär vara vanligast att ha PTV.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är du som förstått webdesignern fel Elina. Han menar att om man runkat med höger hand "hela livet" så får man automatiskt PTV, och motsatt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag e 16 min är 11cm och ca 3.5cm i diameter.. jag väntar på att den ska växa... lite pinsamt att duscha då man går i gymnasiet.. :/


   
SvaraCitera