Aviseringar
Rensa alla

Hur stora är ni tjejer? (Byst, midja, rumpa, längd


Ämnesstartare

Hej

Skulle vara roligt att veta vad tjejer har för mått ungefär i allmänhet.. Hur långa är ni, vad har ni för "90-60-90" mått? Skriv också hur gamla ni är...

Skriver mina egna för att dra igång,

längd 1,64
byst 86 cm
midja 67 cm
rumpa 91 cm

Kom igen nu!


   
Citera
Ämnesstartare

Jaa, så att alla anorektiker kan känna sig bra och alla andra ska deppa ihjäl sig och bli anorektiker dom med!
En skiiitbra idé!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

längd:1,66 maby?
byst:74
midja:55
rumpa:76
väger typ 39 kilo
normalt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Normalt? Nej, du är tjock som helst, en fet jävla groda.

Patetiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hmm..väger du verkligen bara 39 kg?! hur klarar du dig!! hur gör du för att väga så lite?? jag vill också vara smal...*avundsjuk*

Längd: 1.65cm
Midja: 65cm
Rumpa: 86cm
Vikt: 50kg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

15år,snart 16.

längd: 174cm
byst:88
midja:68
rumpa:90


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"hmm..väger du verkligen bara 39 kg?! hur klarar du dig!! hur gör du för att väga så lite?? jag vill också vara smal...*avundsjuk*"

Asså nu lackar jag.....*morra*
Hur tror du hon gör????? Vill du också bli ful,undernärd och så småningom dö en plågsam död?? Skulle rekommendera dig att låta dig lobotomeras innan du uttalar dig igen.
Alla som håller på och gnäller sådär är en skam för det mänskliga släktet. Äckliga,patetiska små fittor....
Ursäkta språket men jag har fått nog av alla gnälliga småbarn. Håll käft,ät och träna istället så ska ni se att ni växer upp till riktigt trevliga små flickor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det e fan helt sjukt ... skulle det va fint att se ut ett benrangel??????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ålder: 16 år
Vikt: ca 62 kg
Längd: ca 171 cm lång
Byst: 91 cm
Midja: 71 cm
Röv: 94 cm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebbie, jag gillar dig. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

längd 1,66
byst 84 cm
midja 65 cm
rumpa 92 cm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller med rebbie_rebbbie.
Jag kan inte säga att jag mår toppen men vikten är på väg uppåt. Mår bättre och bättre och vikten klättrar. vi ska se att efter ju kommer jag väga 42? Idag väger jag faktiskt 40! Inte dumt. Tro för all del inte att jag vill gå ner. Jag vill gå UPP och stanna på ca 45 maby. Peppa mej islt för dumpa mej. Tack för ordet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja fattar inte tjejer som vill va smala pinnar, de är fan inte fint nånstans!!! tjejer ska ha kvinnliga former, gärna stor röv och lår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är 151cm lång

Byst :103cm
Midja :62cm
stuss :93cm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flickan_Fia.
Smal som ett snöre.
Bra att du klättrar uppåt på vågen. BRA! Hejja på och ta ahdn om dej. Stå på dej och lev livet för dte går inte i repris.


   
SvaraCitera