Aviseringar
Rensa alla

Hur stort förtroende har du för politiker?


Ämnesstartare

Nu när det är ett extra val på G och det verkar som att många känner en stor hopplöshet inför den svenska politiken tänkte jag att vi kunde undersöka hur svenska ungdomars förtroende ligger till för politiker. Svara gärna i pollen och motivera era svar! 

Puss Hjärta


Den här tråden är taggad med taggen "Plusmoderering" vilket innebär att vi kommer att moderera hårdare i syfte att skapa trevliga trådar med givande diskussioner och debatter. Utöver våra allmänna regler innebär detta följande, Tagg för trådar där ni vill ha extra moderering.


   
Citera
Ämnesstartare

mindre än inget


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

på riksnivå, inget alls, och ser tyvärr inte ut att förändras.


   
SvaraCitera
Kudhos

På senaste tiden, noll. Lekstuga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba: Inte så stort

För mig handlar det om att välja det minst onda, vilket för mig är S. Anser inte någon av partierna eller politikerna vara bra, jag tycker bara att dom är olika dåliga där S för mig är det minst dåliga alternativet.

Jag har förövrigt alltid haft den här åsikten, det är inget nytt.

Hjärta


   
SvaraCitera
mynona

Varken mer eller mindre än för andra människor faktiskt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inget


   
SvaraCitera

Zymba: Inget alls


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte så stort, tyvärr. Ugh. Känns som det mest är ett maktspel. Därför jag aldrig vill ge mig in i partipolitiken.


   
SvaraCitera

Zymba: Inget alls


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba: Ganska stort

Varierar ju. Har ungefär samma förtroende för politiker som för andra; de flesta är stolpskott, men vissa är bra.


   
SvaraCitera

Zymba: Inte så stort

Men dock har jag typ inget större förtroende för människor i största allmänhet heller, så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rätt lågt. Men det varierar. Förtroendet för allianspolitiker ligger på noll, för SD-politiker ligger det på minus.


   
SvaraCitera
b1son

inget dom är ju helt dumma i huvudet


   
SvaraCitera

Nä, de flesta är ju bara karriärister och sånt jobbigt mög. Å andra sidan är man ju garanterad idioti utav vissa politiker, så på så vis är de ju pålitliga.


   
SvaraCitera