Aviseringar
Rensa alla

Hur tänker han? 🙂


Ämnesstartare

Hm, asså jag har en big question här va. ;D Det finns en kille i min klass som man nog kan säga att jag tkr är lite finare än alla andra. X'D
Jag smsade hnm ngn helg o vi smsa ett tag, allt frid o fröjd Sen helgen efter smsade han till mej (o då var han ändå på läger med en massa andra 15åriga hockeykillar) o vi smsade i stortsett hela dan. (a)
Vi har snackat på msn nu nyligen o då var han jättesnäll o slutade med pusshej (K)(L)
Jag förstår ju att han troligen inte kan hata mej o så, för vem smsar en man hatar liksom.. Men hur stor chans är det att han kanske gillar mej mer än som sms vän? Vi snackar nästan aldrig direkt mer än ett fåtal ord i skoln. Kan det bero på att han är blyg, och jag också? Vi är båda 15.

puss.


   
Citera
Ämnesstartare

[wink][wink][wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
smisk

ojojojoj! [crazy]


   
SvaraCitera

FAN VA JAG SAKNAR DEN TIDEN.
Dold text: men han tänker garanterat med kuken och han hatar dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

som din mamma


   
SvaraCitera

NUJÄVLARR:

FAN VA JAG SAKNAR DEN TIDEN.

[love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

FAN VA JAG SAKNAR DEN TIDEN.

[blush][blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

omöjligt att veta[y]


   
SvaraCitera

Börja snacka i skolan då, det går mycket fortare att lära känna varandra om man snackar IRL, om du gillar honom så är det mycket lättare att visa det då med, så han vet vad han har att göra med.


   
SvaraCitera

Lisili:

Men hur stor chans är det att han kanske gillar mej mer än som sms vän?

Är nog en rätt så stor chans, sällan en kille SMS:ar för skojs skull med tjejer [wink] Finns undantag!
Men fråga ifall han vill hitta på något, kanske åka skridskor i en ishall? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lisili:

för vem smsar en man hatar liksom..

jag brukar göra det[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NoBox:

Men fråga ifall han vill hitta på något

Jo jag kanske skulle samla mod o göra det. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Revlis:

Börja snacka i skolan då, det går mycket fortare att lära känna varandra om man snackar IRL, om du gillar honom så är det mycket lättare att visa det då med, så han vet vad han har att göra med.

Okej, fast de är ju lite det att jag blir så damn nervös o blyg när han är i närheten.. :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NoBox:

nog en rätt så stor chans, sällan en kille SMS:ar för skojs skull med tjejer Finns undantag!

Fan de va sanna ord [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lisili:

Okej, fast de är ju lite det att jag blir så damn nervös o blyg när han är i närheten.. :$

Försök att hantera det, tänk på att det verkligen är värt att få prata med honom. Tänk på allt det bra du får ut utav det. Inte på hur otroligt svårt och nervöst det är...


   
SvaraCitera