Aviseringar
Rensa alla

Hur tänker han? 🙂


Fråga om han vill kolla på film hemma hos dej, just go with it


   
SvaraCitera

NUJÄVLARR:

Dold text: men han tänker garanterat med kuken och han hatar dig.

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Gifted

Lisili:

Hur tänker han? 🙂

Som alla andra:

"Kommer detta resultera i att jag får doppa?"


   
SvaraCitera

Lisili:

Men hur stor chans är det att han kanske gillar mej mer än som sms vän?

Ja, hur länge har ni pratat? Hur länge har ni gått på samma skola, hur länge har han haft möjlighet att börja få känslor för dig? För endel killar tar det lite längre tid att bli förälskad. Man får inte ge upp [wink] Har han nåt rykte som player? Annars tror jag faktiskt att han är seriös och blyg. Klart man är blyg när man är intresserad av någon, det är ju de allra flesta. [cute]

Du behöver kanske inte prata så jättemycket med honom på skolan ÄN om det känns jobbigt eller konstigt, men titta på honom så att han ser det och om du vågar kan du ju le åt honom och sånt [smile] Det funkar faktiskt bättre än man tror! [bigsmile] Jag har lyckats charma många killar bara av att de märker att jag ser dem... glor på dem, what ever [blush]


   
SvaraCitera

Ojojojoj vad alla var cyniska här. Alla killar säger till och med att han tänker med kuken. Men! Det finns alltid hopp och det enda sättet att få reda på om han gillar dig är att ta det vidare, fråga om han vill gå ut och så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lisili:

Vi snackar nästan aldrig direkt mer än ett fåtal ord i skoln. Kan det bero på att han är blyg, och jag också? Vi är båda 15.

Nej, det kan det inte [cute]

Hehe, såklart!


   
SvaraCitera

DET ÄR EN FÄLLA!!!
The dude is probably thinking with his dick...

Eller såklart, kanske det möjligtvis, med ytterst liten sannolikhet skulle kunna vara en liten romans pågång. Men den tar troligtvis slut efter några veckor.

Fast ja. Ni kanske lever lyckliga ihop livet ut. Växla löständer, gå till kyrkan tillsammans, vakta barnbarnsbarnen... Härligt!

Antingen eller. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sabina:

Ja, hur länge har ni pratat? Hur länge har ni gått på samma skola, hur länge har han haft möjlighet att börja få känslor för dig? För endel killar tar det lite längre tid att bli förälskad. Man får inte ge upp Har han nåt rykte som player?

Asså vi började la snacka via sms för typ 3-4 veckor sen.
Vi har gått på samma skola sen vi var 6 år. (a) Fast då kände vi ju inte direkt varandra, men samma klass sen sjuan, så är inne på tredje året i samma klass.
Näerå, nån player är han inte. Verkligen inte, är rätt säker på att han aldrig haft ngn tjej förut så. 🙂

TI_42:

Försök att hantera det, tänk på att det verkligen är värt att få prata med honom. Tänk på allt det bra du får ut utav det. Inte på hur otroligt svårt och nervöst det är...

De har du ju sjukt rätt i... (Y)

GHurt:

Ojojojoj vad alla var cyniska här. Alla killar säger till och med att han tänker med kuken. Men! Det finns alltid hopp och det enda sättet att få reda på om han gillar dig är att ta det vidare, fråga om han vill gå ut och så.

Får la göra ngt sånt.. Bara att det kan bli så fett pinsamt i skolan, om ja får värsta totaldissen.. O ja måste jag ändå umgås mer elr mindre med hnm i 8 månader till.. XD


   
SvaraCitera

Lisili:

Får la göra ngt sånt.. Bara att det kan bli så fett pinsamt i skolan, om ja får värsta totaldissen.. O ja måste jag ändå umgås mer elr mindre med hnm i 8 månader till.. XD

Ja, men är snart glömt om han dissar. Livet går vidare. Skolan och allt går på ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GHurt:

Ja, men är snart glömt om han dissar. Livet går vidare. Skolan och allt går på ändå.

Jo, så sant så sant..


   
SvaraCitera

Lisili:

Jo, så sant så sant..

Ja, så bara att köra på 🙂


   
SvaraCitera

Lisili:

Hm, asså jag har en big question här va. ;D

Hehe, gav upp där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Hehe, gav upp där.

Hahahaha, kan förstå det. 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför alltid vara rädd för det okända? Jo, just för att det är okänt. Men ta steget och ta kontakt med honom. En diss kanske det är värt för att slippa grubbla över om han gillar dig eller inte. Lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TI_42:

Varför alltid vara rädd för det okända? Jo, just för att det är okänt. Men ta steget och ta kontakt med honom. En diss kanske det är värt för att slippa grubbla över om han gillar dig eller inte. Lycka till!

Du har rätt i det du säger...


   
SvaraCitera