Aviseringar
Rensa alla

Hur tänker nu killar egentligen?


Ämnesstartare

Nu måste jag bara fråga... Tänker killar bara på hur tjejer ser ut? Jag har hört så många killar som säger saker i stil med "alla tjejer borde vara sig själva och sluta låtsas för killarnas skull" vilket e ren skit eftersom att dem enda tjejerna de pratar med är såna falska tjejer som gör allt för att vara populära. Jag förstår mig bara inte på er. E utseendet det enda som soelar roll? Eller bryr ni killar er om hur en tjejs personlighet är? Jag förstår er till viss del: det e ju större chans att man börjar prata med någon som e snygg än någon som e ful men när men lär känna någon som bara e falsk birde man inte sluta umgås med dem då?

Skriv vad ni tycker!


   
Citera
weezy

Beror helt och hållet på vilka killar du vänder dig till. själv är jag ingen kille men känt många olika killar genom livet. Bad guys vill ju oftast ha populära snygga tjejer och jag kan säga dig att vara den tjejen kan verka roligt men i själva verket är det rena helvetet att vara tillsammmans med en kille som ändas är med dig för sitt rykte. Så bry dig inte om att göra dig perfekt för en kille, vänta på den perfekta killen som älskar dina fel[bigsmile]


   
SvaraCitera
Paseo

weezy:

Så bry dig inte om att göra dig perfekt för en kille, vänta på den perfekta killen som älskar dina fe

Kunde inte sagt det bättre själv [y]


   
SvaraCitera

Klart personligheten spelar roll, det är ju den som utgör människan. Utseendet är bara ett skal.


   
SvaraCitera

Om karlarna du kollar in är idioter så är det säkert som du säger. Men till viss del har du säkert rätt, man tolererar mycket mer skit från en äckligt söt tjej än från en vanlig tjej. I stort har du nog fel däremot så tillvida att killarna inte är fjorton år.


   
SvaraCitera

Brukar ha för intention att lära känna människor och då är utseendet det sista som betyder något. Men det är ju bara jag. Vad som pågår i andras huvuden tänker jag inte uttala mig om


   
SvaraCitera

detvetjagmenintedu:

Tänker killar bara på hur tjejer ser ut?

detvetjagmenintedu:

Jag förstår mig bara inte på er.

Ja för det är ju allmänt känt att alla killar tycker och tänker likadant, eller?

Om jag får ställa en motfråga: Tänker tjejer bara på hur killar ser ut? Svaret kommer förmodligen bli: Nej, det finns tjejer som bryr sig om insidan också och som lägger mindre tyngd vid utseende.

Varför skulle vi vara annorlunda på den punkten?


   
SvaraCitera

Smaken är väl olika
Men ingen vill väl bli tillsamans med nån som man inte finner attraktivt. Och eftersom det är individuellt vad man finner attraktivt, både utseende och personlighetsmässigt så är det bäst att vara sig själv just för sin egen skull och skita i vad andra tycker.
Det spelar vem du är, eftersom människor alltid kommer att ha åsikter om det, bra och dåliga

WHOOP WHOOP das da sound of da police


   
SvaraCitera

vad är en birde?


   
SvaraCitera

Jag tror att alla människor, oavsett kön, söker någon som de har roligt med, någon som roar dem på något sätt, tror inte att något annat är mycket viktigare än "nöjesbiten". Vem vill vara med någon som tråkar ut en? Är ingenting i vägen och om personkemin är god, så går det naturligtvis bra. Jag tror inte det finns en viss tjejskara som är mer populär bland Alla killar eller ens majoriteten av dem, utan jag tror istället att på grund av uppväxt och liknande (ex. eget beteende)så dras man extra mycket till en viss typ (sedan behöver det absolut inte betyda att den man dras till är den man passar med) och det gör i sin tur att det i vissa gäng eller stora grupper, kan framstår som att en viss typ (den som ingår i den stora gruppen alltså) är väldigt uppskattad, fast det man missar är ju att det bara är så Där och inte Överallt.

Sedan är det viktigt att komma ihåg hur ytlig människan, av naturen, faktiskt är.


   
SvaraCitera

detvetjagmenintedu:

Jag har hört så många tjejer som säger saker i stil med "alla killar borde vara sig själva och sluta låtsas för tjejernas skull" vilket e ren skit eftersom att dem enda killarna de pratar med är såna falska killar som gör allt för att vara populära. Jag förstår mig bara inte på er

Finns nog ganska många killar som är sig själva och undrar om de råkat falla i en hink med osynlighetsfärg för tjejerna verkar inte ens se att de finns.


   
SvaraCitera

detvetjagmenintedu:

Tänker killar bara på hur tjejer ser ut?

Vissa killar gör detta, de flesta yngre grabbarna tror jag. Tycker de något annat vågar de ej uttala sig om det då de orsaker sig själva dåligt ryckte inom bekantskaps-kretsen. Det vill dem ju inte..


   
SvaraCitera

De killarna du kommer dras till kommer tänka så.

Ha en trevlig dag.


   
SvaraCitera

jag fick höra av en kompis att hon tyckte om min "bumbi ass" för sånt "gillar killar" jag regerade lite på det. och undra om dem inte bryr sig om min personlighet alls utan bara om jag har ett "bumbi ass" har själv funderat mycket på den frågan.


   
SvaraCitera

EmaEkstrm:

och undra om dem inte bryr sig om min personlighet alls utan bara om jag har ett "bumbi ass" har själv funderat mycket på den frågan.

Vad har du för personlighet då? [rolleyes]


   
SvaraCitera