Aviseringar
Rensa alla

Hur tar du kontakt?


Ämnesstartare

Hej!

Hur gör du om du är intresserad av en tjej? Hur tar du första kontakten? Risken föreligger att de blir "stalker varning" om man skickar sms, addar på msn, skriver på facebook osv..

Trots risken för att bli "stalker stämplad" känns ju ovanstående alternativ enklast..

Jag har provat tekniken tidigare utan direkt framgång..

Tjejen jag är intresserad av har jag aldrig haft någon som helst kontakt med. Vi har stött på varandra lite överallt och det känns som det finns något där..

ps. Krogen är inte min atmosfär. [tard]

Hur tycker du att jag borde gå vidare? Dela gärna med dig av egna erfarenheter.

Behöver bra råd som fungerar! [rolleyes]


   
Citera

näsduk över munnen dränkt i eter, sen in i ett buskage bara, bakbinder henne och sen lyfter jag in henne bak i min volvo. sen kör jag iväg utav bara fan till en liten stuga i skogen...

eller hur gör du?

[tard]


   
SvaraCitera

"hej, jag tycker du verkar vara den typen av människa som jag vill ha i min umgängeskrets så nu tänker jag prata med dig"

Typ.
Funkar. Och tycker hon att du är konstig så är hon inte värd det ändå.


   
SvaraCitera

Använder lasso, faktiskt.


   
SvaraCitera

Jag är för tardad, så tar inte kontakt >.>


   
SvaraCitera

dinky:

"stalker stämplad"

men och? det är ju så sjukt populärt att va stalkad nu. alla tjejer, även riktigt fula feta haggor, påstår att det är "stalkade", fast ingen ens vill titta på dem. helsjukt egentligen...


   
SvaraCitera

"tja, läget ?" [cool]
sen typ "ska vi gifta oss?" [blush]
funkar ofta dåligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej vill du ha sex med mig?[cool]


   
SvaraCitera

Lite lightprat irl är bäst, lite småroligt sådär. [zzz]


   
SvaraCitera

kPTRRRR:

funkar ofta dåligt

om man inte raggar på um![wink]


   
SvaraCitera

The Ted Moseby finns ju annars.


   
SvaraCitera

dinky:

Hur gör du om du är intresserad av en tjej? Hur tar du första kontakten? Risken föreligger att de blir "stalker varning" om man skickar sms, addar på msn, skriver på facebook osv..

GÅ FRAM OCH SÄG FUCKING HEJ DIN JÄVLA IDIOT

Vad är det med folk som tror att man ska kunna slippa in under the radar och få bruden att inte tro att man är intresserad och sen när man är kompisar whippa fram kuken och säga "TJA OCH BTW JAG VILL KNULLA MED DIG!!".

Gå fram och säg hej. Bruden kommer att fatta från början att du är intresserad för annars hade du inte varit där och pratat med henne från första början.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

om man inte raggar på um![wink]

amen tro man håller på med sånt :S


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

om man inte raggar på um![wink]

tja läget?
ska vi gifta oss?


   
SvaraCitera

Om vi tar krogen som exempel: Om tjejen visar intresse, dvs ögnar en så är det bara attack! Gå fram, presenterar mig och börjar prata. man kan alltid börja med en historia eller skämt, eller både och för den delen. Annars är det lätt att det blir interview mode och man bara frågar henne de vanliga tråkiga frågorna: "Vart bor du? Vad pluggade du? Är puckel ryggen äkta?"[tard]

Sen där är det ju viktigt att man inte verkar allt för intresserad heller. Då skapas intresse, små dissa henne gärna och retas med henne, då undrar hon kanske "Varför säger han så, han vet väl inte hur jag är" så vill de gärna bevisa motsatsen.
Man ska vara den lilla elaka pojken som rycker flickorna i flätorna. Men var försiktig, dissa och retas innebär inte att man ska krossa tjejen och såra henne. [bigsmile]
Gå in för att bara prata. Mitt mål med kvällen får högst vara hångel, sen kan det ske stora under.

Viktigt att man (som det heter i The Game) Neggar tjejen, dvs dissar henne lite, för då skapas spelet och det är spelet man vill ha. Retas lite med varanda. Dessa tekniker funkar överallt; på msn, sms, facebook och allt vad det nu kan vara.[y]


   
SvaraCitera