Aviseringar
Rensa alla

Hur tar du kontakt?


Lär känna tjejen och säg sen att du gillar henne.


   
SvaraCitera

kPTRRRR:

amen tro man håller på med sånt :S

Nä, det är ingen höjdare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dra fram kuken och fråga om hon vill rida på den. [bigsmile]


   
SvaraCitera

herr_nilsson:

tja läget?
ska vi gifta oss?

nej du verkar jobbig![shake][wink]


   
SvaraCitera

Inte alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Lite lightprat irl är bäst, lite småroligt sådär.

Känner mig inte alls bekväm i den situationen..


   
SvaraCitera

dinky:

Känner mig inte alls bekväm i den situationen..

Men då är det väl alkohol som gäller I guess. [zzz]

- So Alan... What have we learned today?
- Well... let's see, in order to be successful with women i need to completely paralyze my central nervous system with semi-lethal quantities of alcohol.
- Attaboy!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheDagnik:

Viktigt att man (som det heter i The Game) Neggar tjejen, dvs dissar henne lite, för då skapas spelet och det är spelet man vill ha. Retas lite med varanda. Dessa tekniker funkar överallt; på msn, sms, facebook och allt vad det nu kan vara

Alltså, jag vet ju vad hon heter så jag skulle lätt kunna komma i kontakt med henne.. Men jag vill inte få någon stalker stämpel.. Vilket man får om man börjar skicka sms till tjejer man aldrig pratat med..

Och hur inleder man ett sånt sms, konversation på facebook ect??
[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hhaannnaaa:

Lär känna tjejen och säg sen att du gillar henne.

Ja självklart, det är ju det jag vill! Hur hade du velat att en kille tog kontakt med dig? Jag måste bryta isen få första kontakten..

Jag tror inte det är några problem senare, men det är ju just att de måste bli rätt från början.. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Men då är det väl alkohol som gäller I guess

Tro mig.. jag har försökt.. när jag blir berusad kan jag inte hålla i en konversation med en tjej jag inte känner.. det dör ut innan det ens har börjat ;D


   
SvaraCitera

dinky:

Tro mig.. jag har försökt.. när jag blir berusad kan jag inte hålla i en konversation med en tjej jag inte känner.. det dör ut innan det ens har börjat ;D

Då måste du bara försöka koppla bort alla sociala spärrar du har och bara prata på, kamikaze.

Nej vetifan nu alltså, jag försökte iaf. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Då måste du bara försöka koppla bort alla sociala spärrar du har och bara prata på, kamikaze.

Ja alltså, visst det kanske går. Men jag vill inte framstå som någon alkolist och yra om nått..

Det blir inget bra första intryck .. svårt.. jag är kluven 😐

Ärligt talat finns det ju bara x sätt att ta kontakt. Antingen på krogen, eller så tar man till tekniken och kontaktar henne..

Förmodligen dålig respons på ett sådans försök att ta kontakt.. [tired][sad]


   
SvaraCitera

dinky:

Förmodligen dålig respons på ett sådans försök att ta kontakt.. [tired][sad]

Fast om du har en successrate på 3% och och raggar på säg 5 kvinns per dag så borde ändå få napp hyfsat ofta ändå. Fast du har nån speciell i åtanke va?


   
SvaraCitera

Gör min närvaro hörd på något vis, företrädelsevis med en hälsning. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Fast om du har en successrate på 3% och och raggar på säg 5 kvinns per dag så borde ändå få napp hyfsat ofta ändå. Fast du har nån speciell i åtanke va?

Ja det är en speciell.. 😛


   
SvaraCitera