Aviseringar
Rensa alla

Hur tar jag kontakt med en kille i affären?


Loveless:

Det går inte att strunta i att vara blyg? D: I så fall skulle jag gjort det för hundra år sedan. x_x

jodå. jag är ett exempel på det [cool]
man blir social för en stund o sen blyg igen 😀 om man inte håller uppe fasaden o blir social, typ 😛

Loveless:

True. Eller är bög. Hahah... fan nu känns det som om jag inte har någon chans alls... x'D

tänk dig honom som singel istället för upptagen/bög så blir det bra [y]


   
SvaraCitera

tittade på loveless idag! fin yaoi!

har inga tips som vanligt :(, men försök inte impa på honom med saker som du köper, även om det kan kännas frestande.. tror inte på den taktiken


   
SvaraCitera

Relaterad video.


   
SvaraCitera

Åtta:

"Oh shit alltså! Hon köper toapapper - hon måste vara galet ansvarstagande och mogen!" [bigsmile]

Hahahaha klockrent[love]


   
SvaraCitera

köttfärssås:

"Ett paket kondomer"

sen stannar du vid dörren.

"Ska du med eller? :P:P:P"

Åtta:

Samma här! "Oh shit alltså! Hon köper toapapper - hon måste vara galet ansvarstagande och mogen!" [bigsmile]

hahahah [love] ni är cp

men testa skriv ditt nummer på en lapp och lägg den överst när du betaaalaaaar!!! typ med 20-lappen, se till att du betalar jämnt, typ köp något för 20 kronor så du bara kan titta på honom snabbt med "farli buzig" i blicken och gå därifrån utan att ta kvitto eller växel ;D


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Floppsen:

Så här gjorde jag:

hahaha du är knasig [crazy]


   
SvaraCitera

Brukar ALLTID gå till den kassan där det sitter en viss tjej på vårat ICA [blush] Så länge hon jobbar då.

Försök bara småprata lite då och då när du handlar. Handla lite oftare än nödvändigt.

Till slut kanske du hamnar i hans kassa, med ingen bakom dig och småpratar i typ 5-10 min [party] Hände mig osv.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

hahaha du är knasig [crazy]

[sad]


   
SvaraCitera

Floppsen:

[sad]

tyckte att det var coolt MEN du skulle bett om hennes nummer på kvitto nummer 2 ju!!


   
SvaraCitera

hur många % av alla relationer börjar på ica

(ah nu kände jag mig smart)


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

tyckte att det var coolt MEN du skulle bett om hennes nummer på kvitto nummer 2 ju!!

vill inte ha hennes nummer! Vill bara ha ditt nummer [sad]


   
SvaraCitera

Floppsen:

vill inte ha hennes nummer! Vill bara ha ditt nummer

meh


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

meh

[blush][blush][blush]


   
SvaraCitera

Ta reda på hans namn och adda han på facebook. Vet inte vad du känner men jag tycker det är lättare att prata med en personen via chatt eller något annat liknande från början innan man tar kontakt med dom IRL. [rolleyes]


   
SvaraCitera