Aviseringar
Rensa alla

Hur tar jag kontakt med henne?


Ämnesstartare

Jag är en kille på 18 år. De senaste månaderna har jag blivit lite intresserad av en tjej som går på min skola. Hon är lika gammal som jag och vi har 2 gemensamma lektioner per vecka. Hon har verkligen allt som får mig att ticka!
Allt jag vill är att få kontakt med henne, lära känna henne. Jag vet skillnaden mellan attraktion och kärlek och hittills är det bara på attraktionsnivå. ;D
Har försökt prata lite irl men hon verkar bara smyga iväg lite blygt. Samma sak på msn.

Så nu är min fråga, hur kan jag få kontakt med henne utan att det blir något pinsamt av det?


   
Citera

'ge mig ditt nr annars...'


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du har ngn gemensam lektion med henne, så kan du ju försöka få mer kontakt genom att sätta dig närmre/nära henne. och typ be om hjälp från henne på dom lektionerna (även om du inte behöver hjälp) m.m. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tATu:

om du har ngn gemensam lektion med henne, så kan du ju försöka få mer kontakt genom att sätta dig närmre/nära henne. och typ be om hjälp från henne på dom lektionerna (även om du inte behöver hjälp) m.m.

Tyvärr blir det ju så att hon hellre sitter med sina kompisar och tar hjälp från dem. Har tänkt på det, och försökt. ;/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NoFInLuck:

Tyvärr blir det ju så att hon hellre sitter med sina kompisar och tar hjälp från dem. Har tänkt på det, och försökt. ;/

Ah okey.. en svårflirtad jäkel du har att göra med [cry]


   
SvaraCitera

hmm, jag skulle göra såhär: snacka med henne rätt mkt (inte FÖR mkt, du får inte verka stalkig) på msn för då blir det mer naturligt att snacka irl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

hmm, jag skulle göra såhär: snacka med henne rätt mkt (inte FÖR mkt, du får inte verka stalkig) på msn för då blir det mer naturligt att snacka irl.

Det är ju det jag vill! 😛 men kommer aldrig in i den situationen där jag kan prata fritt med henne. Alltid något som får henne att gå iväg.


   
SvaraCitera

NoFInLuck:

Det är ju det jag vill! 😛 men kommer aldrig in i den situationen där jag kan prata fritt med henne. Alltid något som får henne att gå iväg.

håll fast henne [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle rekommendera att du kastar ihopknycklade papperslappar till henne under lektionerna. Du kan skriva små gulliga meddelanden, exempelvis "Schysst hylla!" (just den här lappen kan du försöka träffa hennes klyfta med om hon har urringat), "Så jävla kåt just nu..." eller klassikern "Får jag chans på dig?".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Jag skulle rekommendera att du kastar ihopknycklade papperslappar till henne under lektionerna.

Jag sa att jag är 18 år, inte 8.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NoFInLuck:

Jag sa att jag är 18 år, inte 8.

Jag är 20, metoden fungerar utmärkt för mig?


   
SvaraCitera

Penstrokes:

"Schysst hylla!"

borde han inte kasta lappen till läraren istället, tror läraren skulle uppskatta att höra att hyllan i klassrummet är fin mer än tjejen[shake] eller har jag missat något nu?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

borde han inte kasta lappen till läraren istället, tror läraren skulle uppskatta att höra att hyllan i klassrummet är fin mer än tjejen[shake] eller har jag missat något nu?[blush]

Menar du att lärare normalt inreder klassrum? Eller menar du att läraren skulle bli glad för att pojkarna i klassen väljer möblemang framför sina kvinnliga klasskamrater?


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Menar du att lärare normalt inreder klassrum? Eller menar du att läraren skulle bli glad för att pojkarna i klassen väljer möblemang framför sina kvinnliga klasskamrater?

vet inte vad jag mena[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

vet inte vad jag mena[sad]

Make your case, or get the fuck out! [no-no]

[blush]


   
SvaraCitera