Aviseringar
Rensa alla

Hur tar man bort hår...


Ämnesstartare

... Utan smärta och utan att behöva oroa sig över att det växer ut Dubbelt så mycket?

Några tips? Hur gör ni!?


   
Citera

Det fungerar ej så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Go to the land of make believe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du inte har någon kille att 'visa dig för', skit i det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

...But in the end you still have no friends


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Go to the land of make believe

Ögon i en plåthink:

Det fungerar ej så.

Attans.

Srbija:

Om du inte har någon kille att 'visa dig för', skit i det.

Asså, jag kan nöja mig med att inte visa mina ben eller fitta för honom, inga problem! Men jjust nu handlar det inte bara om en kille utan tycker själv det är bekvämare när man har så lite hår på kroppen (bortsett från huvudet) som möjligt(: så leent[bigsmile]

Budolicious:

...But in the end you still have no friends

Många på UM skriver i gåtor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Asså, jag kan nöja mig med att inte visa mina ben eller fitta för honom, inga problem! Men jjust nu handlar det inte bara om en kille utan tycker själv det är bekvämare när man har så lite hår på kroppen (bortsett från huvudet) som möjligt(: så leent[bigsmile]

Men man kan ju uppnå detta resultat med rakning?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Många på UM skriver i gåtor.

Jag fortsatte på conducts text[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Jag fortsatte på conducts text

Jaha[cute] Det förklarar en del.

Srbija:

Men man kan ju uppnå detta resultat med rakning?

Men problemet är att det väer ut snabbt och att hårstråna blir tjockare och mörkare ;S samt att hårväxten ökar D:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Men problemet är att det väer ut snabbt och att hårstråna blir tjockare och mörkare ;S samt att hårväxten ökar D:

Men det är bara en myt [smile] Man upplever det så eftersom det 'nya håret' inte har hunnit blekas utav solen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Men det är bara en myt Man upplever det så eftersom det 'nya håret' inte har hunnit blekas utav solen.

Nja.. Jag vet inte.. Hårväxten ökar iaf, det är säkert, för jag har sett det (: och man får en typ av stubb efter ca 2-4 dagar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska du vara rädd för smärta hela livet? Livet fungerar inte så, lilla du. Vaxa, epilera, gör det bara! Det är värt det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Hårväxten ökar iaf,

Låt det växa ut på en månad, är det verkligen mer hår än innan du började raka dig?

detberorpå:

det är säkert, för jag har sett det (:

Det kanske är för att dessa hårstrån växer väldigt fort [smile]

detberorpå:

och man får en typ av stubb efter ca 2-4 dagar.

Jo, jobbigt. Jag orkar dock inte raka mig nu .. Äckligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FREDRIK REINFELDT:

Ska du vara rädd för smärta hela livet? Livet fungerar inte så, lilla du. Vaxa, epilera, gör det bara! Det är värt det.

Men det finns väl någon typ av vax som är smärtfri? ;o Eller är jag helt ute & cyklar?

Nja.. Det hade nog vart mer värt att vara öm om det inte växte ut igen.. Eller åtminstone att hårväxten minskade..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Men det finns väl någon typ av vax som är smärtfri? ;o Eller är jag helt ute & cyklar?

Att vaxa benen är inte smärta, det är bara som att någon slår dig på benet med handflatan (dvs, liten "smisk" i en sekund[zzz])

Gör det!


   
SvaraCitera