Aviseringar
Rensa alla

hur tar man egentligen kontakt?


Ämnesstartare

jag har haft 4 större förälskelser i mitt liv. men när jag väl tagit mod till mig och tagit kontakt så har jag alltid blivit rejält dissad. fattar inte vad jag gör för fel. tjejer hur hade ni velat att en kille tog kontakt med er?


   
Citera
Ämnesetiketter

Ja, håll ögonkontakten... och le.
Efter en stund skulle du ju kunna gå fram och prata med henne.
Du får se vart det leder liksom =)


   
SvaraCitera

Visa att du är något att ha på nåt vis.. Typ visa att du har humor eller nånting annat som kvinnfolk finner attraktivt..


   
SvaraCitera

nu kommer du bli som jag kanske


   
SvaraCitera

Läs Neil Strauss böcker, alla av dem. För att ge några tips för att snabbt få en tjej ur ett set.

Gå fram till setet, dra något underhållande, ett trolleritrick, en filosofisk diskussion eller vad du vill/kan. Fokusera på killarna och de fula tjejerna.
Den snygga tjejen kommer bli jätteavundsjuk och bara för att du inte tittar på henne så vill hon ha din uppmärksamhet.
När hon försöker, negga henne.
Sedan är det bara att lära dig räkna. Du skall ha tre poäng innan du går vidare till nästa steg. Ett poäng för varje sak som hon visar intresse för - minus ett poäng för varje sak hon gör som är av ointresse.
Frågor hon vad du heter +1
Tar hon på din arm +1
Försöker hon få din uppmärksamhet +1

Då kan du gå till nästa steg (2) och lägga armen på henne. Gör ingenting igen förrän tre efter tre poäng.
Hon ler +1
Hon börjar gräva efter sin mobiltelefon -1
(Du står på noll poäng, fortsätt charma).


   
SvaraCitera

3665030:

Bullshit..

Alla tjejer har läst the game numera.. Negs och allt vad det är kanske funkar på en del tjejer men långt ifrån alla.


   
SvaraCitera

3665030:

Läs Neil Strauss böcker, alla av dem. För att ge några tips för att snabbt få en tjej ur ett set.

The Game är till för att få ligga, inte för att få ett stadigt förhållande.


   
SvaraCitera

3665030:

(Du står på noll poäng, fortsätt charma)

oavsett hur väl fungerande neil strauss metoder må vara så är de (som buddah säger) bara till för att fixa one night stands. ifall man vill ha något djupare så tvivlar jag på att peacocking är den rätta vägen.


   
SvaraCitera

Vill man ha ett långvarigt förhållande så, det får man inte. Det är precis det man får. Ett långvarigt förhållande går inte till att försöka sig på. Det den här killen frågade efter var "ta kontakt" vilket förklaras i den andra boken. Men pointing out the obvious "ta knullkontakt" är en helt annan sak. I vilket fall som helst så fungerar varken "ta kontakt" eller "ta knullkontakt" för ett förhållande - utan förhållande går av sig självt.

FistforFight: spelar ingen roll om tjejen har läst The Game eller inte. Om du har läst The Game så förstår du varför. Om inte så är du för dum för att få ligg och det botas med din ålder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för alla svar


   
SvaraCitera

Kristie:

Ja, håll ögonkontakten... och le.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera