Aviseringar
Rensa alla

hur tar man sig upp?


Ämnesstartare

på morgonen när man lagt sig för sent och är helt död

klarar inte vakna eller styra kroppen eller huvudet somnar om direkt

klarar inte ens forma tanken ''stig up'' och stänger av alarmen utan att tänka på varför den gör ljud


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ställ ett glas med vatten och isbitar vid sängen på kvällen som du häller över dig på morgonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ställ ett glas med vatten och isbitar vid sängen på kvällen som du häller över dig på morgonen

mmh kan ju ställa fram men kommer ju med all sannolikhet inte hälla det över mig kommer inte tänka ju ):


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skaffar en väckarslav eller östasiatisk überskränig väckarklocka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

mmh kan ju ställa fram men kommer ju med all sannolikhet inte hälla det över mig kommer inte tänka ju ):

har du någon hemma på morgonen? be hen komma in med snö och lägga på dig.
min gamla fostermorsa gjorde så när hon kom och hälsade på en gång för en massa år sedan. fast det var på "skoj".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Verkligen släpar mig upp, och när jag väl gjort det och skyfflat i mig lite frukost tar jag mivi total premium. Det funkar för mig i alla fall, och inte bara tillfälligt, utan den energikick jag får av det varar i typ 5-6 timmar...

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

manul:

skaffar en väckarslav eller östasiatisk überskränig väckarklocka.

var får jag tag på en sådan då? :ß


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag stänger av larmet utan att ens vakna [sad]
så jag vet inte tyvärr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

har du någon hemma på morgonen?

mmh

isola:

be hen komma in med snö och lägga på dig.
min gamla fostermorsa gjorde så när hon kom och hälsade på en gång för en massa år sedan. fast det var på "skoj".

hmm.. tror nog inte hen skulle orka o det är nog bäst så [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

var får jag tag på en sådan då? :ß

Har en Doraemon-klocka från Vietnam du kan låna. Den klarar av att väcka en hel våning i mitt föräldrahem typ. Ifall det gäller en väckarslav får du väl sätta klorna i någon UM-pojk eller importera en thaifru.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

mivi total premium.

energibar eller?

OF 5:

ag stänger av larmet utan att ens vakna
så jag vet inte tyvärr

för mig är det för att jag känner mig så sjukt omotiverad
och kroppen är som en mosad sten och hjärnan fungerar inte
utan är i dröm-modus den vaknar inte förrän jag rör på mig
och jag rör inte på mig förrän den vaknat såå..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar ha en klocka som ringer 1-2 gånger på ett ställe så jag måste gå upp och gå någon meter. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

manul:

Har en Doraemon-klocka från Vietnam du kan låna.

oh låter fancy tack gärna

manul:

Ifall det gäller en väckarslav får du väl sätta klorna i någon UM-pojk eller importera en thaifru.

eller en zambiansk ungman (gamla tanter åker ned dit o andra afrikanska länder o plockar hem unga snyggingar precis som med thaifruar)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

energibar eller?

Nej, multivitamin i flytande form som smakar bajs - som tur är ska man bara ta 15 cl 1-2 ggr om dagen, speciellt som det kostar 300 kr/liter. Känns dock som att det är värt det.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Jag brukar ha en klocka som ringer 1-2 gånger på ett ställe så jag måste gå upp och gå någon meter.

ja juste kan typ lägga den så långt bort som det går, bara jag inte går tbaks direkt o somnar igen :ß


   
SvaraCitera