Aviseringar
Rensa alla

hur tillfredställer man en svensk tjej?


Ämnesstartare

har varit utomlands i en månad nu och det känns som att jag inte är gjord för svenska tjejer? hur tillfredställer man en svensk tjej.


   
Citera
Ämnesstartare

lmaomynigga: har varit utomlands i en månad nu och det känns som att jag inte är gjord för svenska tjejer?

vad menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

vad menar du?

vad gillar svenska tjejer att göra? mysa? fika?


   
SvaraCitera

lmaomynigga:
har varit utomlands i en månad nu och det känns som att jag inte är gjord för svenska tjejer? hur tillfredställer man en svensk tjej.

Alla tjejer är olika ju, jag menar... Du tillfredsställer de sexuellt som vanligt.

Fråga vad hon gillar att göra kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Negerkuk. 

alla svenska tjejer är rasförädare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

linus333: Fråga vad hon gillar att göra kanske?

 gillar svenska tjejer när man frågar dem vad de gillar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Weeaboo: Negerkuk.

brun kuk då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lmaomynigga: brun kuk då?

allt utom svenska mäns duger väl antar jag. men ju mörkare desto bättre skulle jag tro.


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

Tjej som tjej, alla gillar väl olika. Du kan ju börja med att fråga henne kanske. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Weeaboo:

allt utom svenska mäns duger väl antar jag. men ju mörkare desto bättre skulle jag tro.

Varför säger du så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lmaomynigga: Varför säger du så?

menar du att jag ska ljuga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Weeaboo:

menar du att jag ska ljuga?

Finns det nån statistik som visar en underrepresentation av vita svenska män när det gäller tjejers val av partner? Jag tror inte det.


   
SvaraCitera

Bara du har en epatraktor så faller alla tjejer för dig. Om du inte har det, så synd för dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lmaomynigga: Finns det nån statistik som visar en underrepresentation av vita svenska män när det gäller tjejers val av partner?

Finns det statistik på tjejers val av partner?, är väl en rimligare fråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lmaomynigga: Finns det nån statistik som visar en underrepresentation av vita svenska män när det gäller tjejers val av partner? Jag tror inte det.

alla kvinnor som knullar mörkermän i porrfilmer.


   
SvaraCitera