Aviseringar
Rensa alla

hur tillfredställer man en svensk tjej?


Ämnesstartare

N.W: Finns det statistik på tjejers val av partner?, är väl en rimligare fråga.

fanns faktiskt i usa om vi nu ska vara seriösa för en stund. tror det visade att typ 10% av alla par var blandpar. så mycket för den "smältdegeln" Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pastakatt: Bara du har en epatraktor så faller alla tjejer för dig. Om du inte har det, så synd för dig.

bara där mörkermän inte finns. i dem trakter där man effektivt drivit ut dem med högaffel i rädsla att leja deras kvinnor mot hemska tankar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blanda..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du tillfredsställer vilken tjej som helst med ett laddat kredit kort. (alt. en kraftfull plånbok)
Till dig som inte heter Bill Gates lr Steve Jobs kammar även en karaktärsfull personlighet hem många brudar, svensk som utlänning. Om legenden stämmer samlar du ihop pluspoäng om du i tillägg till detta är muscle man med en stor kuk.


   
SvaraCitera

lmaomynigga:
har varit utomlands i en månad nu och det känns som att jag inte är gjord för svenska tjejer? hur tillfredställer man en svensk tjej.

Jag skulle rekommendera dig att inte ta allt för fort (dvs. att du inte börjar med sex m.m. innan ni båda tycker om varandra och är säkra på att ni båda verkligen vill, om du går för fort fram kan det leda till att tjejen/kvinnan tappar respekten för dig och det antar jag att du inte vill) du borde först lära känna tjejen och om det verkar leda någon stans kan du lägga in en liten stöt, och redan när du träffat henne några ggr kan du börja flörta med henne, charma, överraska, behandla henne som en prinsessa och gör allt för att göra henne glad 🙂 och när du väl fått henne att tycka om dig och ni älskarvarandra båda två så händer allt bara av sig självt tillslut (det kan vara så att det finns små undantag där man få ge det en lite hjälp på traven 😉 men ge det inte allt för mycket hjälp, bara lite lagom) se bara till att vara snäll och omtänksam så tror jag nog att du löser allt Hjärta


   
SvaraCitera

Undrar hur det gick nu eftersom tråden är fem månader gammal...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjejer är främst ute efter trygghet och stabilitet, medan killar är mest efter yta och skönhet.

Sedan när man väl blir ihop tillkommer personkemi som humor, ideologi och sätt att tänka.


   
SvaraCitera

Hur man tillfredställer en svensk tjej:

1. Svenskar älskar ju att klaga på vädret, så se till att du förför henne när det regnar.
2. Finns ju inget svenskare än köttbullar, så det är ett måste (såklart).
3. Vi dras till gult och blått eftersom vi är svenskar, så du kan välja mellan att hänga upp lite diskreta flaggor i rummet du tänkt förföra henne i, och/eller bära gul-blåa kläder.
4. Det är ju också allmänt känt att svenskar hatar allt vad närkontakt heter, då vi blir obekväma om vi måste konversera med andra människor. Därför borde du om möjligt försöka vara tyst, och gärna stå en bit ifrån henne, när du tillfredsställer henne.

ELLER, så inser du att "svenska tjejer" bara är helt vanliga tjejer och att varje tjej har olika preferenser. Jag har hört att man kan fråga folk vad de gillar och sånt, och inte bara generalisera, men vet inte om det faktiskt stämmer eller om det är en myt. Förvirrad


   
SvaraCitera

en rejäl cementblandare... det vill alla ha


   
SvaraCitera

strawbeerry:
Hur man tillfredställer en svensk tjej:

1. Svenskar älskar ju att klaga på vädret, så se till att du förför henne när det regnar.
2. Finns ju inget svenskare än köttbullar, så det är ett måste (såklart).
3. Vi dras till gult och blått eftersom vi är svenskar, så du kan välja mellan att hänga upp lite diskreta flaggor i rummet du tänkt förföra henne i, och/eller bära gul-blåa kläder.
4. Det är ju också allmänt känt att svenskar hatar allt vad närkontakt heter, då vi blir obekväma om vi måste konversera med andra människor. Därför borde du om möjligt försöka vara tyst, och gärna stå en bit ifrån henne, när du tillfredsställer henne.

ELLER, så inser du att "svenska tjejer" bara är helt vanliga tjejer och att varje tjej har olika preferenser. Jag har hört att man kan fråga folk vad de gillar och sånt, och inte bara generalisera, men vet inte om det faktiskt stämmer eller om det är en myt. Förvirrad

Detta <3 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

strawbeerry: "svenska tjejer" bara är helt vanliga tjejer

"om svenska tjejer e så vanliga....vaför känns du så speciell?" Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar köra kråksafari med kommentarer.


   
SvaraCitera