Aviseringar
Rensa alla

Hur tjäna pengar


Ämnesstartare

Jag står först i kön [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köp 15 burkar cola för 4 spänn eller vad de nu kostar,

låna mammas kylbox, fyll med is och cola. Trampa iväg till närmsta badstrand (som inte har en kiosk som blir sur på dig).

Sälj burkarna för 10 spänn.

90 spänn i vinst - gör om - tjäna mer [bigsmile]

obs. det kan vara så att du måste ha tillstånd för att sälja där av kommunen, men men....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://www.mobilmarknad.se

Helt gratis och inte alls ansträngande, pröva 🙂

Ref borttagen
//Jillie Kaaret Jacobsson


   
SvaraCitera
Magnus

Du kan ju alltid bli oddshandlare. Sälja och köpa odds på oddsbörsen.
Aktiebörsen finns ju också, men inget att rekommendera om du är ute efter snabba pengar varje dag. Sedan finns det ju aktiehandel 😉
Men som 13 åring är nog inget av detta att rekommendera.

Du kan alltid köpa saker billigt från eBay t.ex för att sedan återförsälja.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

ahhh...menade såklart VALUTAHANDELN.

Magnus:

Sedan finns det ju aktiehandel 😉


   
SvaraCitera

Magnus NÄTVANDRARNA:

obs. det kan vara så att du måste ha tillstånd för att sälja där av kommunen, men men....

Man får vara lite diskret. Köra på det här, öppna rocken - kolla vad jag har! Då behöver ingen kommun veta 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cam runka för gubbar 😀 Be dem lägga in pengar på ditt bank konto 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kridan:

Hejsan jag är 13 år och vill tjäna pengar nån som har något förslag?:D
Hälst sälja saker för något företag?

Här ger bland annat Börje Ekholm (Investors VD), Ingvar Kamprad (Ikeas grundare), Ebba von Sydow (Veckorevyn), Stefan Edberg (Tennislegend), Michael Treschow (Styrelseordförande Ericsson) och Maud Olofsson (Näringsminister) tips på hur de själva skulle göra för att tjäna ihop 10 000 kr om de var unga i dag:

Hur skulle du tjäna 10 000 kr?


   
SvaraCitera

Alla ni som föreslår att dela ut tidningar... ni inser att man behöver gå upp runt tre på morgonen samt cykla runt halva staden för den sortens jobb? Att dela ut reklam är nog mera lämpligt för en trettonåring...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hårdbevaka vendolin/blocket/tradera osv, köp på dig gamla elektroniska instrument för vettiga priser. det mesta går löjligt billigt när folk behöver pengar snabbt. sen säljer du grejerna till de som verkligen vill ha dom, genom att lägga upp en egen hemsida och se till att länka överallt. se till att serva grejerna och kolla så att allt funkar som det ska när du ändå håller på, lätt att lära sig.

prisexempel: jag har sett yamaha rx5-trummaskiner gå för en femhundring på vendolin, självklart väldigt snabbt. hade säljaren haft lite tålamod hade den garanterat gått för en tusenlapp, när en intresserad köpare hittats. jag har också fått tag på fynd på samma sätt, dock säljer jag inte vidare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan bli medlem på Xpango där du kan få ett ps 3 , en mobil , eller en mp3 mm. Bli medlem här:Xpango registrera. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sedan kan du sälja det om du vill? [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du lär ju bli tatuerare, min polares tatuering måste va gjord av en P13 så dåligt skuggad den är [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klicka inte på Adam999s. Han har ref-link på. Ta denna linken, bättre och skippa bli lurad.

Link


   
SvaraCitera

Själv fick jag ett jobb i en affär [bigsmile] börjar där efter jul


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera