Aviseringar
Rensa alla

Hur tjänar kan man pengar på ett snabbt sätt?


Ämnesstartare

Hej som rubriken lyder så behöver jag pengar, för att jag ska kunna ha råd med en dator i slutet av månaden. Och jag behöver dom fort....Har ni några förslag? Eller sätt att tjäna ca: 3-4 tusen på en vecka? 

Jobbet ska vara Lagligt hehe kom ihåg det! 🙂 Tack i förhand! 🙂 😉


   
Citera
Exner

Sälj saker till ett värde av 3-4 tusen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sälj röv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:
Sälj saker till ett värde av 3-4 tusen.

Mm ja det kan funka men jag har dessvärre inte nåt som är värt så mycket tror jag... o.O


   
SvaraCitera
Exner

TRSS1728:

Mm ja det kan funka men jag har dessvärre inte nåt som är värt så mycket tror jag... o.O

Vad kan du göra, som ingen annan kan eller vill? Gör detta för 3-4 tusen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det du säger är väl knappast lagligt... ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kan alltid plocka svamp och sälja. det tjänar man rätt hyfsat på, fast 3-4k på en vecka är nog fan inte lätt.


   
SvaraCitera

Sälj en njure????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså, hade det gått enkelt att bara hitta ett jobb som ger 3-4 k i näven på en vecka hade nog folk satsat på det istället för allt annat skit man gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo det är ju sant... :/ BAJS också... Aja men då kan vi iaf rädda kommande generationer och säga att det går inte att få 3-4k i näven utan att bryta mot lagen...

För övrigt så tror jag inte att man är så desperat så man säljer sin njure men tackar ändå för svaret haha 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köp dator som du har råd med istället. Kolla efter en lätt begagnade eller köp begagnade komponenter och bygg dator själv om du till ha stationär. Många på Sweclockers verkar byta ut sina Sandy Bridge baserade system så går att köpa begangnade sådana till nice price.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sälj din kropp till gamla tanter! 


   
SvaraCitera

sms-lån. Inte det bästa men det är snabba pengar...


   
SvaraCitera