Aviseringar
Rensa alla

Hur tog du dig ur din svåra period?


Ämnesstartare

är nog i den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag klara det
gjorde massa olika saker


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Har aldrig lyckats ta mig ur den, hur mycket jag än försökt. Jag är rädd för framtiden, för tänk om jag inte har en framtid med lycka att vänta mig? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min svåra period har varit hela mitt liv, och finns inga tecken på att det går att ta sig ur det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men hjälp av Eminem! Jag kan relatera till många av hans låtar. Jag kände mig förstådd och inte lika svag eller ensam. Jag skulle ALDRIG klara av min svåra period utan hans musik. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror det hjälpte mkt att jag ändrade matvanor o började äta mest frukt och grönsaker.


   
SvaraCitera

PMR: Jag är rädd för framtiden, för tänk om jag inte har en framtid med lycka att vänta mig?

jag tror du har det. en där du kan se tillbaka och ba "helvete vad jag har gått igenom. vad avlägset det är nu" jag hoppas det iaf!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

jag tror du har det. en där du kan se tillbaka och ba "helvete vad jag har gått igenom. vad avlägset det är nu" jag hoppas det iaf!

hoppas alla har d


   
SvaraCitera

ennie:

hoppas alla har d

ja


   
SvaraCitera
SOMBI

precis, eminem

P


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

elverpigen: jag tror du har det. en där du kan se tillbaka och ba "helvete vad jag har gått igenom. vad avlägset det är nu" jag hoppas det iaf!

ennie: hoppas alla har d

fina ni är!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Såhär är det... Ibland förlorar man allt och då är det dags att välja; dö lr leva. 


   
SvaraCitera
reben

tog jätte mkt droger o skar upp handlederna de funka bra just då =) sen sluta jag med så destruktivt beteende så nu e d dåligt igen =( dom säger de blir bra snart ^_______^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knark.
är nog inte ute ur den än pga: fortfarande knark. 


   
SvaraCitera

Isolerade mig och började hata i stor del allt å alla, sitter dock i gropen där än.

I


   
SvaraCitera