Aviseringar
Rensa alla

Hur tolka?


hejhaj:

Skulle du tolka det som att personen inte vill?

Jag måste väl tro på honom om jag menar att jag litar på honom. Annars skulle jag fråga honom rakt ut, och om han då ljugit vet jag inte om jag skulle vilja ha honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejhaj:

Var ju det jag gjorde vilket ledde till dethär. Ska ge honom lite space nu och se om han hör av sig

Jaha det missade jag, sorry ros.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

nej, långsiktiga saker som i att något du bara hittat på som inte ens är troligt för att du gått så långt i ditt överanalyserande.

ja, vet vad det betyder. menade mer om du tyckte det var långsiktigt att ta det som en diss eller som att han vill träffas.. men ja, förstår vad du menar [y]

honolulu:

det är skillnad på överanalyserande och tillit, om du inte kan lita på att han säger "tolka det inte som ett nej, jag vill ses men inte just nu" och du tror att han ljuger, så känns det inte särskilt lovande.

litar på honom egentligen men typ alla kompisar jag pratat med tycker inte att jag borde göra det [sad] och jag vill ju lixom inte hoppas på nåt som inte kommer hända. men får väl helt enkelt bara vänta och se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta honom på orden? Om han tycker det är värt att förklara sig, utveckla och försäkra dig menar han förmodligen precis det han säger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Ta honom på orden? Om han tycker det är värt att förklara sig, utveckla och försäkra dig menar han förmodligen precis det han säger.

Ja det borde ju vara så... Mina dumma kompisar som säger "äh glöm honom" förvirrar mig dock [mad] Det kan ju vara så att han bara inte vill såra mig? Men förmodligen så är det väl sant som han säger, annars borde han ju skitit i det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejhaj:

Ja det borde ju vara så... Mina dumma kompisar som säger "äh glöm honom" förvirrar mig dock [mad] Det kan ju vara så att han bara inte vill såra mig? Men förmodligen så är det väl sant som han säger, annars borde han ju skitit i det

Fundera på om du kan bygga någon form av relation alls om du inte litar på vad han säger,och lägger mer vikt i andras idéer.


   
SvaraCitera

tror att h*n är bög


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Fundera på om du kan bygga någon form av relation alls om du inte litar på vad han säger,och lägger mer vikt i andras idéer.

Jo fast är ju lättare att lita på dem man känner väl än någon man ganska nyss har träffat. Men jag vet, jag måste lita på honom och det gör jag faktiskt egentligen blir bara så osäker och sitter och överanalyserar. Måste sluta upp med det!

Fast den här tråden har faktiskt gjort mig lite glad. För här har jag fått svar i stil med vad jag känner själv. Så nu är det bara för mig att vänta och se [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

tror att h*n är bög

[y]


   
SvaraCitera

hejhaj:

litar på honom egentligen men typ alla kompisar jag pratat med tycker inte att jag borde göra det [sad] och jag vill ju lixom inte hoppas på nåt som inte kommer hända. men får väl helt enkelt bara vänta och se

Men var försiktig med att ta dina kompisars ord alltför seriöst, vad dina kompisar säger behöver inte alltid vara rätt, du har mest insikt i situationen och du vet nog bäst. Deras åsikter och tips kan du ta som fingervisning bara. Var alltså försiktig men du behöver inte glömma honom helt och hållet om han inte gjort något uppenbart som pekar på att du borde göra det.. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

Var alltså försiktig men du behöver inte glömma honom helt och hållet om han inte gjort något uppenbart som pekar på att du borde göra det..[tard]

Nej, det har han inte gjort. Han har hela tiden betett sig väldigt bra och varit ärlig. Så har bestämt mig för att jag skiter i vad kompisarna säger och litar på honom ist.
Tack för sitt svar. [smile] Den här tråden har gjort mig lite glad eftersom de flesta av er gett svar som stämmer överrens med vad jag själv tror och tycker.[y]


   
SvaraCitera

Håller med föregående talare.

Dina kompisar försöker "beskydda" dig och göra det som dem tror är bäst för dig. För det är enklare att glömma än att gilla.

Är själv ofta jävligt upptagen och när jag skriver något sånt där till en tjej så menar jag det också, självklart finns det rötägg också som bara skriver saker för att få dig att tro det, men om man inte vågar känna så har man ju redan förlorat.

Är han en som håller på med många saker samtidigt? Sen, chilla lite, du lägger för stor vikt i ett sms. Tycker du det är lika jobbigt när du gör någonting aktivt som du gillar att göra? Oftast så kommer ju dem hära "oj, tänk om" när man har väldigt lite att göra och lever lite i tristess 🙂 Se till att göra saker som du får värde av.

raderad reklam


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frallansweseduction:

Dina kompisar försöker "beskydda" dig och göra det som dem tror är bäst för dig. För det är enklare att glömma än att gilla.

Det är antagligen sant. Men då i princip alla säger samma sak, "han vill inget men håller dörrarna öppna" så blir jag osäker

Frallansweseduction:

Är själv ofta jävligt upptagen och när jag skriver något sånt där till en tjej så menar jag det också, självklart finns det rötägg också som bara skriver saker för att få dig att tro det

Jo, borde ju vara sant. Men om man nu vill träffa någon borde man då inte kunna göra sig lite tid för det egentligen?

Frallansweseduction:

Är han en som håller på med många saker samtidigt?

Vet faktiskt inte riktigt. Men jag vet att han jobbar väldigt mycket, börjar tidigt och slutar relativt sent. Kommer hem på kvällen och somnar typ.

Frallansweseduction:

Oftast så kommer ju dem hära "oj, tänk om" när man har väldigt lite att göra och lever lite i tristess 🙂 Se till att göra saker som du får värde av.

Vet, har alldeles för mycket tid att tänka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ge tips nu då!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men alltså, hjääääälp nu då! saknar honom mycket just nu och vill skriva till honom fast känner att jag inte borde... vad tycker ni????


   
SvaraCitera